hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > ساعت ۲۴ هر روز ظرفیت جدید برای نوبت‌دهی اینترنتی شماره‌گذاری و تعویض پلاک اضافه می‌شود

ساعت ۲۴ هر روز ظرفیت جدید برای نوبت‌دهی اینترنتی شماره‌گذاری و تعویض پلاک اضافه می‌شود

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور گفت: ساعت ۲۴ هر شب، ظرفیتی تازه برای دریافت اینترنتی نوبت به منظور شماره‌گذاری و تعویض پلاک در سایت "راهور ۱۲۰" اضافه می‌شود.
سرهنگ علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا با اشاره به استمرار نوبت‌دهی اینترنتی برای شماره‌گذاری و تعویض پلاک اظهار کرد: ساعت 24 هر روز، ظرفیتی تازه برای دریافت اینترنتی نوبت به منظور شماره‌گذاری و تعویض پلاک در سایت "راهور 120" اضافه می‌شود.
رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور افزود: با توجه به ابلاغیه‌های ستاد ملی کرونا مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک یک ماه تعطیل بودند، روزانه 20 هزار تعویض پلاک در مراکز تعویض پلاک انجام می‌شود و با توجه به تعطیلی یک ماه مراکز می‌توان گفت حدود 600 هزار پلاک در انتظار تعویض هستند و به نوعی این مقدار انباشت شده‌ است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که تقاضای هموطنان تا حدود دو هفته آینده برای شماره‌گذاری و تعویض پلاک زیاد باشد اما بعد از آن شرایط به حالت عادی بازگردد البته شرایط در یک سوم استانها به شرایط عادی بازگشته و ساعت کاری آنها از شنبه هفته بعد تا ساعت 14 خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: اکنون اگر تقاضا برای تعویض پلاک، زیاد و نوبت‌دهی در مدت یک هفته پر شده باشد، ساعت کاری مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری تا ساعت 16 خواهد بود اما اگر میزان تقاضا کم شود و به طور مثال ببینیم که در روز کاری بعد ظرفیت برای نوبت‌دهی وجود دارد، ساعت کاری تا ساعت 14 می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد