hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > عرضه گوشی‌های ارزان قیمت نوکیا در هفته‌های آینده

عرضه گوشی‌های ارزان قیمت نوکیا در هفته‌های آینده

اخبار منتشر شده در فضای مجازی خبر از عرضه دو گوشی ارزان قیمت نوکیا در هفته‌های آینده می‌دهند.
شرکت نوکیا در ماه گذشته از ۲ مدل C۱۰ و نوکیا C۲۰ با قیمت مقرون به صرفه خود رونمایی کرد و انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده این ۲ مدل تلفن همراه به بازار جهانی عرضه شود. البته در حال حاضر اخبار جدیدی مبنی بر رونمایی از ۲ گوشی موبایل جدید نوکیا منتشر شده است که در ادامه این گزارش می‌توانید درباره جزئیات آن بیشتر بدانید.
شما کاربران بهتر است در نظر داشته باشید که گوشی موبایل نوکیا C۲۰ پلاس و نوکیا سی ۳۰ به نوکیا C۱۰ و C۲۰ می‌پیوندند و احتمال دارد به همراه این ۲ مدل به بازار عرضه شوند.
گوی موبایل Nokia C۲۰ Plus و Nokia C۳۰ شباهت بسیار زیادی به مدل‌های موجود نوکیا C۱۰ و C۲۰ دارند، اما تفاوت‌های قابل توجهی نیز در آن‌ها وجود دارد.

گوشی‌های موبایل جدید نوکیا چه تفاوت‌هایی دارد؟

برجستگی دوربین دایره‌ای موجود در این مدل یکی از تفاوت‌ها است و در حال حاضر دو لنز دوربین را به جای یک سنسور واحد در خود جای داده است و یکی از آن‌ها باید به عنوان دوربین اصلی عمل کند.
نوکیا C۳۰ بزرگتر و همچنین یک اسکنر اثر انگشت در پشت اضافه دارد و به نظر نمی‌رسد نوکیا C۲۰ پلاس کوچکتر باشد، تفاوت قابل توجه دیگر این مدل‌های جدید را می‌توان در بخش باتری پیدا کرد.
انتظار می‌رود که یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی در داخل نوکیا C۲۰ پلاس وجود داشته باشد، در حالی که نوکیا C۳۰ یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری دارد و برای مقایسه، هر دو نوکیا C۱۰ و نوکیا C۲۰ از باتری‌های کوچک ۳۰۰۰ میلی آمپری استفاده می‌کنند.
بهتر است شما کاربران در نظر داشته باشید که در حال حاضر اطلاعات دیگری در مورد این دستگاه‌ها وجود ندارد، بنابراین باید کمی بیشتر صبر کرد تا مشخصات آ اعلام شود، البته با توجه به باتری‌های بزرگ این ۲ تلفن همراه، این امکان وجود دارد که تلفن‌های همراه با بهترین عمر باتری تولید شوند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد