hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کودک بازیگوش همسایه راننده نیسان را کشت

کودک بازیگوش همسایه راننده نیسان را کشت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: پسر خردسال با فشار دادن سوئیچ استارت خودروی نیسان سبب مرگ مرد ۴۱ ساله شد.
سرهنگ فرخ جمالی,رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان افزود: این راننده، خودرو را در حالت دنده عقب قرار داده و سوئیچ خودرو را نیز باز گذاشته بود و با نشستن در عقب خودرو در تلاش برای تعمیر و رفع نقص چراغ‌های دنده عقب خودروی نیسان بود.
او با بیان اینکه در این هنگام پسر همسایه وارد حیاط این منزل مسکونی شده و با توجه به باز بودن در خودرو سوار بر نیسان می‌شود افزود: این پسر اقدام به بازی با فرمان خودرو کرده و سوئیچ را فشار می‌دهد که این کار او سبب حرکت و پرش خودرو به سمت عقب و قرار گرفتن مرد ۴۱ ساله بین سپر نیسان و در خانه می‌شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان  سرهنگ فرخ جمالی گفت: با توجه به شدت ضربه وارد شده این مرد ۴۱ ساله دچار خونریزی داخلی شده و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
 سرهنگ فرخ جمالی از شهروندان خواست در صورت تعمیر خودرو نکات و توصیه‌های ایمنی را رعایت کرده و از قرار دادن سوئیچ بر روی وسیله نقلیه و باز گذاشتن در‌ها پرهیز کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد