hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > جدول قطعی برق در بوشهر دوشنبه 3 خرداد 1400

جدول قطعی برق در بوشهر دوشنبه 3 خرداد 1400

از آنجا که ۱۲ زمان برای قطعی برق روزانه در نظر گرفته شده، هر روز برخی گروه‌ها دو بار برقشان قطع می‌شود یعنی سه ساعت بی‌برقی را باید تحمل کنند.

برای اطلاع از آخرین برنامه قطعی برق در کشور کلیک کنید

 با تاخیر چند روزه، شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر جدول قطعی برق را با عنوان «برنامه زمان‌بندی مدیریت اضطراری بار» منتشر کرد.
به گزارش خلیج فارس؛ این وضعیت در شرایطی است که انتظار می رود به دلیل گرمای بالای هوا در استان های جنوبی مثل بوشهر، این مناطق از لیست خاموشی های کشور مستثنی شوند.
این جدول در ادامه می بینید؛ با این توضیح که باید آخرین خاموشی پیش آمده برای خودتان را درنظر بگیرید تا مشخص شود در چه گروهی قرار دارید و سپس براساس این جدول، منتظر خاموشی گروه خود در زمان های اعلامی باشید!




براساس این برنامه که در سایت شرکت توزیع برق استان بوشهر قرار گرفته، قطعی برق از ساعت ۷:۳۰ هر روز شروع می‌شود و تا ۱:۳۰ بامداد روز بعد ادامه می‌یابد.
محلات در هشت گروه تقسیم شده‌اند و زمان قطعی برق یک و نیم ساعت در نظر گرفته شده است.
از آنجا که ۱۲ زمان برای قطعی برق روزانه در نظر گرفته شده، هر روز برخی گروه‌ها دو بار برقشان قطع می‌شود یعنی سه ساعت بی‌برقی را باید تحمل کنند.
در اطلاعیه شرکت توزیع برق استان بوشهر از مردم خواسته شده، با توجه به افزایش زودهنگام دما و کاهش تولید نیروگاه‌های برق آبی کشور و وجود دستگاه‌های استخراج رمزارز غیرمجاز در شبکه‌های برق که منجر به رشد بار شبکه‌های برق شده است از ساعت ۱۲ تا ۱۸ با استفاده از چند راهکار مصرف برق را مدیریت کنند.
خاموش کردن کولر‌های اضافه، خاموش کردن لامپ‌های اضافه، خاموش کردن وسایل برقی غیرضروری در ساعات اوج، تنظیم دمای کولرگازی روی ۲۵ درجه و استفاده نکردن از آسانسور و دیگر تجهیزات برقی حساس در زمان مدیریت اضطراری بار احتمالی، مصرف مواردی است که شرکت توزیع برق استان بوشهر از مشترکان خواسته به آن‌ها توجه کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد