hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > قره‌حسنلو: به لطف فدراسیون شنا در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکردیم

قره‌حسنلو: به لطف فدراسیون شنا در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکردیم

شناگر تیم ملی ایران گفت: کرونا و محدودیت‌های بهداشتی بهانه‌ای بیش نیست چراکه با این بهانه نمی‌خواهند پولی خرجی کنند.
بنیامین قره‌حسنلو در گفت‌وگو با میزان، درخصوص وضعیت آمادگی خود و همچنین شرایط اردو‌های تیم ملی شنا پیش از اعزام به رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار داشت: خوشبختانه اردو‌ها شرایط خوبی دارد و هرچند به آمادگی صد در صد نرسیده‌ایم، اما تمام تلاشم را می‌کنم تا به المپیک برسم. هر پنج‌شنبه نیز با برنامه‌ریزی کادر فنی و خود شناگران تایم تریل و رکوردگیری انجام می‌شود. مسئولان فدراسیون نیز لطف کردند و هیچ مسابقه‌ای اعزاممان نکردند تا با این شرایط عجیب در انتخابی المپیک شرکت کنیم. به نظرم کرونا و محدودیت‌های بهداشتی بهانه‌ای بیش نیست؛ چراکه با این بهانه نمی‌خواهند پولی خرجی کنند.

وی تاکید کرد: تنها ۲۰ صدم ثانیه با رکورد ورودی المپیک توکیو فاصله دارم، ولی نمی‌دانم چرا مسئولین فدراسیون تلاشی برای بهبود شرایط انجام نمی‌دهند. حضور در المپیک مستلزم شرکت در مسابقات مختلف و همچنین امکانات است. باور کنید که ما به عنوان شناگرانی که باید در انتخابی المپیک شرکت کنیم تنها یک استخر خشک و خالی داریم. هر دفعه به این موارد اشاره می‌کنیم، اما دریغ از پیگیری مسئولان. البته اشکالی ندارد و با عشق و غیرتی که دارم اهدافم را دنبال می‌کنم و امیدوارم با کسب سهمیه المپیک بتوانم مزد زحماتم را بگیرم.

این شناگر ملی‌پوش با انتقاد از امکانات استخر مجموعه آزادی خاطرنشان کرد: استخر آزادی ۴۰ سال است که به حال خودش رها شده و فکر کنم در سالن بدنسازی تنها ۳ دستگاه سالم و بدون ایراد برای تمرین وجود دارد و بقیه دستگاه‌های خراب هستند؛ بدون آن که دستی به سر و گوششان کشیده شود، در محوطه سالن رها شده‌اند. آنقدر از این حرف‌ها زدیم که دیگر خودمان هم خسته شدیم. متاسفانه مسئولان فقط به دنبال نتیجه و مدال هستند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد