hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > مهیمن: چرا دستمزد من پیشکسوت باید از بازیگران جوان بسیار کمتر باشد؟

مهیمن: چرا دستمزد من پیشکسوت باید از بازیگران جوان بسیار کمتر باشد؟

بازیگر سریال «بیگانه‌ای با من است» گفت: چطور می‌شود که در یک پروژه من و دیگر بازیگران جوان به یک اندازه در لوکیشن حاضر می‌شویم به یک اندازه زمان می‌بگذاریم و به همان اندازه در فیلمنامه نقش داشته باشیم اما دستمزدهایمان به شکل زیادی با هم فرق داشته باشد.
پوراندخت مهیمن  پیرامون محدودیت‌هایی که کرونا برای وی و همکارانش در طول یک سال و نیم گذشته بوجود آورده است گفت: متاسفانه کرونا در طول یک سال و نیم گذشته شدیدا من و بسیاری از همکارانم را محدود کرده و نمی‌توانیم به دلیل ترس از ابتلا در هر کاری حاضر شویم.
وی در همین راستا ابراز کرد: تا زمانی که واکسن نزنم خیالم راحت نمی‌شود و سر کاری هم حضور پیدا نمی‌کنم و فعلا هم موفق به دریافت واکسن کرونا نشده‌ام.
مهیمن با اشاره به این کدام واکسن برای وی در اولویت است ابراز کرد: من به شخصه اصلا نمی‌دانم کیفیت واکسن خارجیچه هست که بخواهم آن را با واکس ایرانی مقایسه کنم در مورد کیفیت واکسن ایرانی هم هیچ اطلاعی ندارم اما می‌دانم که ما در ساخت واکسن سالیان سال است که در جهان سر آمد بوده‌ایم.
بازیگر سریال «بیگانه‌ای با من است» با اشاره به اینکه اولویت برای وی تزریق واکسن تایید شده از سوی وزارت بهداشت است ابراز کرد:  من و کل همه ما در شرایطی نیستیم که بخواهیم واکسن انتخاب کنیم و بعد بزنیم، بدون شک زمان تزریق واکسن من برسد هر واکسنی که مورد تایید وزارت بهداشت باشد را تزریق می‌کنم.
مهیمن پیرامون کارهایی که در شرایط کرونایی در آنها به ایفای نقش پرداخته ابراز کرد: من در طول مدت زمانی که با ویروس کرونا مواجه شدیم تنها در یک سریال شبکه نمایش خانگی به نام «بیگانه‌ای با من است» است به ایفای نقش پرداختم که خدا را شکر سر این کار پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت می‌شد و من به این ویروس مبتلا نشدم اما آنچه که مسلم است این ویروس بسیار خطرناک است.
وی در همین راستا ابرازکرد: متاسفانه اتفاق وحشتناکی که در سریال «بیگانه‌ای با من است» رخ داد از دست دادن زنده‌یاد پرویز پور حسینی سر همین کار بود، علاوه بر آن چون من و زنده یاد پرویز پور حسینی همکار اداری هم بودیم از وی خاطرات بسیاری دارم و پس از درگذشت وی در آخرین همکاری که در سریال «بیگانه‌ای با من است» داشتیم خیلی ناراحت و غمگین شدم، جالب اینجا بود که وی بسیار مراقب خودش بود و همه چیز را رعایت می‌کرد ولی خب این ویروس منحوس وی را از پا در آورد و دقیقا از همان زمان بود که من بیش از پیش ار کرونا ترسیده و سر هیچ کار دیگری ظاهر نشدم.
این بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون با درخواست از مسئولین برای واکسیناسیون سریع ویروس کرونا برای هنرمندان پیشکسوت خاطرنشان کرد: خواسته ام از مسئولین این است که زودتر اقدام کنند تا حداقل هنرمندان مسن تر که در خطر بیشتری هستند واکسن بزنند.
مهمین با اشاره به آخرین قرار داد کاری خود ابراز کرد: در آخرین اقدام خود برای حضور در آثار تصویری با سیروس مقدم برای سریال شبکه نمایش خانگی «جزیره» قرارداد بسته‌ام که البته خوشبختانه هنوز زمان بازی من در این سریال فرا نرسیده و گروه وی در جزیره کیش مشغول ساخا این مجموعه هستند و من امیدوارم تا زمان شروع کار من در ایت مج واکسنم را زده باشم تا با ترس کمتری بتوانم به ایفای نقش در این مجموعه بپردازم. 
این بازیگر تلویزیون درباره تجربه کار در آثا رنمایش خانگی بیان کرد: حضور و همکاری با سریال‌های شبکه نمایش خانگی را بسیار دوست دارم چون هم دستمزد بهتری می‌دهد و فضای بهتری برای کار دارد اما آنچه که من و دیگر بازیگران هم سن و سال مرا رنج می‌دهد تفاوت بسیار زیاد دستمزد بازیگران مسن با بازیگران جوان است.
وی در همین راستا تاکید کرد: چطور می‌شود که در یک پروژه من و دیگر بازیگران جوان به یک اندازه در لوکیشن حاضر می‌شویم به یک اندازه زمان می‌بگذاریم و به همان اندازه در فیلمنامه نقش داشته باشیم اما دستمزدهایمان به شکل زیادی با هم فرق داشته باشد، یعنی دستمزد من به عنوان بازیگری که در جایگاه خود پیشکسوت هستم از دیگر بازیگران جوان بسیار پایین تر است، و این موضوع بسیار من را ناراحت می‌کند چرا که حق من و همکاران همسن و سال من نیست که دستمزدمان از بازیگران جوان تا این اندازه کم باشد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد