hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اعدام کرکس سیاه در مشهد

اعدام کرکس سیاه در مشهد

جوان ٣١ ساله معروف به«کرکس موتورسوار»، سپیده دم امروز برای اجرای حکم اعدام در زندان مرکزی مشهد پای چوبه دار رفت .
جوان ٣١ ساله معروف به «کرکس موتورسوار» که با تشکیل باندی ۶ نفره، به کودکان و نوجوانان تعرض می‌کرد، سپیده دم امروز برای اجرای حکم اعدام در زندان مرکزی مشهد پای چوبه دار رفت تا فرجام تبهکاری هایش، درس عبرتی برای دیگر مجرمان باشد.
«کرکس موتورسوار» اواخر بهمن سال ۹۸ و در ماجرای آدم ربایی کودک ۹ ساله تبعه خارجی در حالی شناسایی و دستگیر شد که کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی برای نجات کودک ۹ ساله‌ای وارد عمل شدند که توسط یک جوان موتورسوار و با تهدید چاقو از مقابل چشمان مادرش ربوده شده بود.
اما هنگامی که کرکس موتورسوار به مقر انتظامی انتقال یافت، بررسی‌های تخصصی نشان داد که او با تشکیل یک باند ۶ نفره به کودکان و نوجوانان و به ویژه کودکان کار تعرض می‌کند.
در همین حال معاون دادستان مرکز خراسان رضوی برای ریشه یابی جرائم و دستگیری دیگر عوامل مرتبط با سرکرده باند دستور صادر کرد و بدین ترتیب گروه ویژه‌ای از کارآگاهان، موفق شدند همه اعضای این باند مخوف را دستگیر کنند.
از سوی دیگر با درج تصویر بدون پوشش سرکرده این باند، شاکیان زیادی به پلیس آگاهی مراجعه کردند و بیش از ١٣ تن از قربانیان و طعمه‌های این باند، «کرکس موتورسوار» را شناسایی و از او شکایت کردند، اما در این میان تجاوز به عنف «کرکس سیاه»، به دختری ۱۵ ساله، درحالی لو رفت که وی سعی می‌کرد این ماجرا را انکار کند.
با این حال، لحظه رویارویی دختر ۱۵ ساله و کرکس موتورسوار، صحنه دردناکی بود که دل‌های شهروندان را به درد آورد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد