hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > حناچی: تخلفات واکسیناسیون پاک بانان به دادگاه تخلفات اداری گزارش شده است

حناچی: تخلفات واکسیناسیون پاک بانان به دادگاه تخلفات اداری گزارش شده است

شهردار تهران درباره تخلفات واکسیناسیون پاک بانان گفت: تخلفات به دادگاه تخلفات اداری گزارش شده است.
 پیروز حناچی شهردار تهران در نشست خبری معاونت مالی و برنامه‌ریزی، یکی از اقدامات شهرداری را ارائه اطلاعات در فضای عمومی برشمرد و گفت که تا به حال سابقه نداشته است، و حتی من به عنوان دبیر شهرسازی هیچ وقت اطلاعات شهرسازی را نداشتم ولی اکنون به راحتی قابل دسترسی است.
وی افزود: ارائه گزارش‌ها و ایجاد سامانه‌ها روش‌های انتقال این اطلاعات بوده است.‌
حناچی درباره رایزنی برخی مدیران شهرداری با گروه‌های سیاسی مخالف شهرداری، گفت: کسی نمی‌داند در آینده چه اتفاقی می‌افتد.
به مدیران تذکر داده شده اگر می‌خواهند در لیستی وارد شود باید پست را تحویل دهند و هیچکس حق ندارد از ظرفیت شهرداری استفاده کند.
وی درباره برخورد با تخلفات در شهرداری تهران گفت: تخلفات دوره ما در دوره خودمان برخورد می‌شود نه ۱۰ یا ۲۰ سال بعد، ضمن اینکه اگر تخلفی در این سازمان عریض و طویل اتفاق افتاده و حساسیتی نباشد بد است.
شهردار تهران درباره تخلفات واکسیناسیون پاک بانان گفت: تخلفات به دادگاه تخلفات اداری گزارش شده است.
وی درباره ضرب و شتم دست فردشان در منطقه ۲۰ تهران طی روزهای اخیر به قانون سد معبر اشاره کرد و گفت: اینکه هر کس چگونه وظیفه قانونی‌اش را انجام می‌دهد مهم است و ایام نوروز در مناطق پرتردد مثل چهار راه ولیعصر و تجریش این مساله به خوبی مدیریت شد. و در اتفاق هفته گذشته تخطی کنندگان برخورد شد.
شهردار تهران درباره احداث خط ۱۰ مترو اظهار داشت: ۲۵ درصد این سهم را پیمانکار اول تأمین می‌کند که از محل اعتبارات حوزه حمل و نقلی تأمین شده بود.
وی درباره موارد پرداخت‌های دفتر شهرداری از محل ماده ۱۷ توضیح داد: این محل برای کمک به اشخاص حقیقی حدود ۱۵ میلیون تومان در سال و اشخاص حقوقی ۵۰ میلیون در سال است. و ماده ۲ به دلیل عملکرد متمایز شهرداری از این محل از کارکنان تقدیر می‌شود
شهردار تهران گفت: در مورد بازنشستگی افراد ابتلای ۳۰ سال خدمت بنای ما این است که به جز یک استثنا کوتاه نیایم.
وی درباره عملکرد شهرداری بر مبنای برنامه ۵ ساله ابراز داشت: به برنامه پایبند بوده‌ایم و ان شالله در دوره بعد هم پایبند باشند.
وی درباره اعطای عنوان مشاوره توضیح داد: برخی معاونین جا به جا شده و حکم مشاوره گرفته است ولی این احکام علی الابد نیست.
وی میزان بدهی دولت به شهرداری را بیش از ۳۰ هزار میلیارد عنوان کرد و گفت: این بدهی‌ها عمدتاً مربوط به ساخت و سازهاست و در بخش تسویه بدهی‌ها تا به حال ۵ هزار میلیارد اتفاق افتاده است.
وی درباره پاداش مدیران نیز گفت: در این دوره وام غیر متعارف مسکن و پاداش ویژه‌ای نداشتیم.
حناچی درباره شهر فروشی گفت: شهر فروشی به معنای عبور از برنامه‌های شهرداری تهران است وگرنه به طور دائمی در حال تبادل املاک است. برای مثال نگه داری خانه نیما که جزو ارزش‌های شهر است یعنی جلوگیری از شهر فروشی که بسیار متمایز عمل کرده‌ایم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد