درباره ما نسخه آزمایشی | چهارشنبه، 3 تیر 1405

کد: 72208 | 27 اردیبهشت 1400 ساعت 13:55

۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان و مربیان مس رفسنجان کسر شد

پس از شکست ۵ بر یک مس رفسنجان مقابل سپاهان اصفهان، نارنجی‌پوشان جریمه شدند.
۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان و مربیان مس رفسنجان کسر شد


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی و رسانه باشگاه صنعت مس رفسنجان، صبح امروز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه، جلسه فوق‌العاده هیئت‌مدیره و مدیرعامل باشگاه در محل دفتر مدیرعامل باشگاه تشکیل و در پایان جریمه 10 درصدی بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال به تصویب رسید.
این تصمیم در پی نتایج ضعیف چند هفته گذشته و پس از شکست دور از انتظار در مقابل فولاد مبارکه سپاهان توسط اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل باشگاه اتخاذ گردید.


عکس خوانده نمی‌شود