hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > شریفات: امسال جزو بهترین مدافعان راست لیگ بودم

شریفات: امسال جزو بهترین مدافعان راست لیگ بودم

مدافع راست تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی است در فصل جاری یکی از بهترین مدافعان لیگ برتر بوده.
اسماعیل شریفات ، درباره نتایج خوب تیمش در بازی‌های اخیر گفت: ما در نیم‌فصل اول نتایج بسیار خوبی گرفتیم و خوشبختانه این روند را در نیم‌فصل دوم هم ادامه می‌دهیم. ما مثل لاک‌پشت جلو می‌رویم و می‌خواهیم در پایان لیگ برتر جزو 5 تیم بالای جدول باشیم. تیمی که پرسپولیس را شکست می‌دهد یا از فولاد امتیاز می‌گیرد و برابر مدعیان قهرمانی خوب بازی می‌کند، این لیاقت را دارد که یک جایگاه خوب را کسب کند. ما حتی به سهمیه لیگ قهرمانان هم فکر می‌کنیم و جدا از لیگ برتر، در جام حذفی هم می‌توان به این موفقیت بزرگ دست پیدا کرد.
وی با اشاره به بازی برابر تراکتور در جام حذفی و اینکه تیم تبریزی شرایط چندان خوبی را تجربه نمی‌کند، تصریح کرد: این درست است که برخی مشکلات برای تراکتور ایجاد شده و آنها بازیکنانی مثل دژاگه و شجاعی را هم در اختیار ندارند، ولی تراکتور تیم قابل احترام و باکیفیتی است و بازیکنان خوبی هم دارد. ما بازی سختی در پیش داریم، ولی باید از این مرحله هم عبور کنیم. ما در اراک به تیمی باج نمی‌دهیم  و باخت به سپاهان هم فقط یک اتفاق بود که آن نتیجه دیگر هیچ وقت تکرار نخواهد شد.
شریفات در پاسخ به این پرسش که «آیا از عملکرد خودت در این فصل راضی هستی؟»‌، تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنم که یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌ام را پشت‌سر گذاشتم، آنهم در شرایطی که در پُستی غیرتخصصی یعنی دفاع راست بازی کردم. من از 23 بازی در 21 بازی شرکت کردم که در یک بازی محروم بودم و یک بازی را هم به دلیل بیماری کرونا از دست دادم.
وی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم در این فصل یکی از بهترین مدافعان راست لیگ بودم و البته بازیکنانی مثل فرشاد محمدی‌مهر و مجتبی مقتدایی هم عملکرد خوبی داشتند. من و پوریا آریاکیا مدافع چپ‌مان در این فصل جزو بهترین مدافعان کناری لیگ بودیم و مطمئناً در بازی‌های بعدی هم تلاش خواهم کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد