hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > داور دربی با قضاوت عادلانه خاطران منفی را پاک کند/ اهل شلوغ‌کاری نیستیم

داور دربی با قضاوت عادلانه خاطران منفی را پاک کند/ اهل شلوغ‌کاری نیستیم

باشگاه استقلال در آستانه دربی روز جمعه از داور بازی خواست که قضاوتی عادلانه داشته باشد تا خاطرات منفی از ذهن‌ها خارج شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه استقلال، با نزدیک شدن به دربی پایتخت، باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:
«مجموعه کادر فنی استقلال به واسطه تأکیدات چندباره از سوی آقای فرهاد مجیدی، در جریان بازی‌ها کمترین میزان اعتراضات را به داوران دارد و همه تلاش مجموعه استقلال حفظ آرامش برگزارکنندگان مسابقات بوده و هست. با این حال می‌بینیم که این روش اتخاذشده از سوی باشگاه استقلال منجر به تضییع حقوق این تیم شده است و آخرین مثال آن در بازی با ذوب‌آهن قابل مشاهده است.
بار دیگر تأکید می‌شود که مجموعه کادر فنی و نیمکت تیم استقلال نشان داده‌اند اهل شلوغ‌کاری و تحت تأثیر قرار دادن داور نیستند و انتظار می‌رود که داور دربی بی‌توجه به فضاسازی نیمکت‌ها و سکونشینان قضاوتی عادلانه از خود نشان بدهد.
تنها خواسته هواداران باشگاه استقلال که خواسته‌ای منطقی است، قضاوتی عادلانه و بی‌طرفانه از سوی آقای محمدرضا اکبریان است و امیدواریم که داور مسابقه در دربی بهترین قضاوت را از خود به نمایش بگذارد و خاطرات منفی گذشته را از اذهان پاک کند».
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد