hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > محمدیان: تا زمانی که مدال المپیک نگیرم هیچ کاری نکردم

محمدیان: تا زمانی که مدال المپیک نگیرم هیچ کاری نکردم

مدعی وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد گفت: اعتقاد دارم تا زمانی که صاحب مدال المپیک نشوم هیچ کاری را در کشتی انجام نداده ام.
 محمدحسین محمدیان یکی از مدعیان وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد که در رقابت‌های گزینشی قزاقستان موفق به کسب سهمیه المپیک شد با بیان این مطلب افزود: بعد از آنکه سال ۲۰۱۵ به مسابقات آسیایی رفتم و آن محرومیت برایم ایجاد شد همه‌ی فکرم این بود که با قدرت به میادین برگردم. شش ماه دوری از مسابقه هم سخت است، ولی من سعی کردم بعد از ۴ سال دوری با آماده‌ترین شکل وارد مسابقات شوم، چون اگر غیر از این بود، نتیجه نمی‌گرفتم. همه هدفم رسیدن به المپیک بوده و اعتقاد دارم تا الان هم هنوز کاری انجام ندادم و کارم زمانی تکمیل می‌شود که یک مدال خوشرنگ را از المپیک بگیرم.
وی درباره این سوال که چقدر شانس حضور در المپیک را برای خود متصور است گفت: در وزن ۹۷ کیلوگرم مدعیان خوبی داریم. علی شعبانی، علیرضا کریمی و مجتبی گلیج همگی از بهترین‌ها هستند، اما باید درنهایت دید کدام کشتی گیر با نظر کادر فنی راهی المپیک می‌شود.
دارنده مدال برنز جهان در مورد شناختش از حریفان خارجی عنوان کرد: المپیک بزرگترین رویداد ورزشی است و آرزوی هر ورزشکاری این است که در آن حضور داشته و مدال بگیرد. من هم قطعاً تمامی حریفان خارجی ام را دنبال می‌کنم، سعدالله یف روس، اسنایدر آمریکایی، شریف شریف اف آذربایجانی و بقیه را در هر مسابقه‌ای که می‌روند می‌بینم و نکات فنی را با مربیان درمیان می‌گذارم. اگر برای المپیک انتخاب شدم، با کادرفنی کلاس آنالیز خواهیم گذاشت.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد