hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > ایراندوست: هدف از تشکیل تیم ملی فوتبال زنان، قهرمانی نیست

ایراندوست: هدف از تشکیل تیم ملی فوتبال زنان، قهرمانی نیست

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در آستانه تشکیل اردوهای تیم ملی گفت: هدف از تشکیل تیم ملی در این مدت کوتاه قطعا قهرمانی نیست.
مریم ایراندوست با بیان این مطلب ، گفت: هدف از تشکیل تیم ملی در این مدت کوتاه قطعا قهرمانی نیست، موفقیت برای ما این است که فاصله‌مان را با تیم‌های رده دوم آسیا کم کنیم.
وی افزود: تیم ملی در مصاف با تیم‌هایی مثل تایلند ویتنام و میانمار همیشه مشکل داشته و از لحاظ تاکتیکی و بدنی آن تیم‌ها خیلی جلوتر هستند ما باید اول فاصله مان را کم و نتایج خوبی برابر این تیم ها کسب کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان با اشاره به اهداف بلندمدت شاگردانش، اظهار داشت: در اهداف بلند مدت امیدواریم بتوانیم خودمان را در سال‌های آینده به سطح اول فوتبال آسیا نزدیک کنیم.
وی درباره اردوهای تیم ملی گفت: اردوی نخست تیم ملی فوتبال از فردا آغاز می‌شود و از آنجایی که تا آغاز مسابقات بلاروس کمتر از یک ماه زمان داریم، دو اردوی انتخابی و یک اردوی سه چهار روزی تا نزدیک به اعزام برگزار خواهیم کرد.
ایراندوست با بیان این مطلب که بهترین بازیکنان را از طریق مربیان به اردو دعوت کرده، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسابقات لیگ‌ تمام شده و بازی‌ها هیچ جایی پخش نشده است تا بتوانیم بازیکنان را دیده و انتخاب کنیم به این جمع‌بندی رسیدیم که به مربیان باشگاه ها بگوییم نفرات برتر را به ترتیب الویت به ما معرفی کنند.
وی ادامه داد: از آن لیستی که مربیان باشگاه ها فرستادند توانستیم 60 نفر را انتخاب کنیم که 30 نفر در اردوی نخست و بقیه در اردوهای بعدی دعوت شده و عملکردشان را ارزیابی می‌کنیم تا در نهایت بهترین‌ها را انتخاب کرده و برای مقدماتی جام ملت‌های آسیا که شهریور ماه برگزار می‌شود، اعزام کنیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد