hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آذربایجان غربی > ۱۴ شهرستان از ۱۷ شهرستان آذربایجان غربی در وضعیت نارنجی و زرد کرونایی

۱۴ شهرستان از ۱۷ شهرستان آذربایجان غربی در وضعیت نارنجی و زرد کرونایی

رییس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر تنها ٣ شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته اند.
علی مصطفوی رییس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر تنها ٣ شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونا و ١٢ شهرستان هم در وضعیت نارنجی قرار گرفته اند.
او افزود: بر اساس اعلام وزارت بهداشت در حال حاضر وضعیت شهر‌ستان های میاندوآب، سلماس و شاهین دژ قرمز، شهر‌ستان های ارومیه، خوی، مهاباد، چایپاره، اشنویه، ماکو، نقده، پلدشت، چالدران، تکاب، پیرانشهر و بوکان #نارنجی و شهر‌ستان های سردشت و شوط نیز زرد خواهد بود.
مصطفوی ضمن قدردانی از تلاش و همراهی کادر درمان و پرستاری، اصناف و دیگر دست اندرکاران مقابله با کرونا بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و پرهیز از تجمعات بویژه دورهمی‌ها تاکید کرد.
رییس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان غربی ادامه داد: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های مرتبط نیز نسبت به اجرای محدودیت‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا متناسب با وضعیت شهر‌ها از جمله دورکاری ادارات، تردد خودرو‌های شخصی، فعالیت صنوف و ... اقدام نمایند.
تاکنون نزدیک به ۱۵۹ هزار نفر از مردم آذربایجان غربی به بیماری کرونا مبتلا شده اند و حدود ۴ هزار و ۳۳۰ نفر نیز با ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد