hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ورود و خروج به استان خراسان شمالی در تعطیلات عید فطر ممنوع است

ورود و خروج به استان خراسان شمالی در تعطیلات عید فطر ممنوع است

استاندار خراسان شمالی گفت: روند بیماری کرونا در خراسان شمالی رو به کاهش است و طبق مصوبه ستاد ملی کرونا وورد و خروج به استان نیز در روزهای پایانی هفته ممنوع خواهد بود.
محمدعلی شجاعی امروز در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: روند کاهشی بیماری کرونا در موارد بستری٬ مرگ و میر و مبتلایان در پیک چهارم این بیماری در استان مشهود است.
وی به مصوبه امروز ستاد ملی کرونا در مورد ممانعت از سفر در ایام عید سعید فطر داشت و افزود: امیدواریم با همراهی مردم استان در آخر هفته جاری شاهد تردد به واسطه سفر و تعطیلات نباشیم تا این سیر نزولی تداوم یابد.
استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: خوشبختانه در پیک چهارم بیماری کرونا روند ثبات را شاهد هستیم و این را مدیون همراهی مردم و اصناف هستیم البته در سه هفته اخیر شاهد افزایش مرگ و میر بیماران ناشی از کرونا بودیم ولی در حال حاضر بر اساس آمار دانشگاه علوم پزشکی استان روند کاهشی مرگ و میر را شاهد هستیم.
شجاعی درباره واکسیناسیون مردم نیز گفت: بر اساس برنامه اعلام شده از سوی وزارت بهداشت٬ مردم جهت انجام واکسیناسیون به مراکز درمانی مراجعه نداشته باشند زیرا ثبت نام از طریق سامانه صورت می‌گیرد و اطلاع‌رسانی‌های لازم جهت نوبت‌دهی توسط کادر درمان انجام خواهد شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد