hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۴ فوتی و ۷۱ بستری جدید کرونایی در استان بوشهر ثبت شد

۴ فوتی و ۷۱ بستری جدید کرونایی در استان بوشهر ثبت شد

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به روند کاهشی بستری‌های کرونایی در استان گفت: در شبانه‌روز گذشته ۴ نفر در استان بوشهر بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند و ۷۱ نفر بستری شدند.
 با وجود سیر نزولی شمار مبتلایان به  کرونا در استان بوشهر مردم باید همچنان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.
کرونا در موج چهارم، مبتلایان بسیاری را روانه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کرده ، اما هنوز برخی از افراد، ابتلا به این ویروس را جدی نگرفته‌اند.
هم اکنون از 10 شهرستان بوشهر، شش شهرستان در وضعیت قرمز، 3 شهرستان نارنجی و تنها شهرستان عسلویه در شرایط زرد قرار دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به وضعیت بستری و فوتی‌ها در بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته بیش از 100 نفر به آمار مبتلایان کرونا افزوده شده و 71 نفر در بخش کرونایی بستری شده‌اند.
سعید کشمیری بیان کرد: در 24 ساعت گذشته با جان باختن 4 بیمار کرونایی دیگر آمار جان باختگان مبتلا به کرونا ویروس در استان به یک‌هزار و 66 نفر رسید.
وی افزود: از آغاز شیوع کرونا تاکنون 37 هزار و 500 نفر به علت ابتلا و یا مشکوک بودن به این ویروس نمونه‌برداری و یا بستری شده‌اند که 90 درصد آنها بهبود یافته‌اند.
دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با بیان اینکه هم اکنون 368 نفر هم به علت ابتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی بستری هستند افزود: امروز 111 بیمار بستری در بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان ترخیص شدند.
وی با اشاره به شیب کاهشی ابتلا به بیماری کرونا در استان گفت: با وجود کاهش روند شیوع کرونا در  استان ولی همچنان در وضعیتی هستیم که تعداد بیماران مراجعه کننده و بستری بیمارستان‌ها به سطح عادی نرسیده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، بیان کرد: لازم است مردم ضمن رعایت پروتکل بهداشتی، از دورهمی‌ها بپرهیزند و در مراسم‌ تجمعی حضور پیدا نکنند چراکه عامل 60 درصد از ابتلاها به سبب دورهمی‌ها است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد