درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 70457 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 09:45

عبور ۱۵ استان از قله پیک چهارم

گزارش‌های رسیده از استان‌های مختلف این امیدواری را ایجاد کرده که با کاهش نسبی موارد ابتلا، بستری و فوت در حال خروج آرام از پیک چهارم هستیم.
عبور ۱۵ استان از قله پیک چهارم


بررسی آمار دانشگاه‌های علوم پزشکی نشان می‌دهد در روزهای اخیر اردبیل، بوشهر، یزد، لرستان، خوزستان، مازندران، چهارمحال‌وبختیاری، کرمانشاه، زنجان، گلستان و مرکزی روند کاهشی را در آمار ابتلا و فوت گزارش کرده‌اند، اما وضعیت‌شان هنوز به ثبات نرسیده است.
 با وجود این، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ۶استان تهران، البرز، قزوین، خراسان جنوبی، هرمزگان و سیستان‌وبلوچستان هم هشدار داده است که مراقب باشند، زیرا به‌نظر می‌رسد هنوز در این استان‌ها به اوج بیماری نرسیده‌ایم.
هم‌اکنون ۱۹۸شهر در وضع قرمز کرونایی و ۱۵۷شهر نارنجی، ۸۴شهر زرد و ۹شهر نیز در وضعیت آبی هستند.


عکس خوانده نمی‌شود