hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۴ شهرستان زنجان در وضعیت قرمز قرار دارند

۴ شهرستان زنجان در وضعیت قرمز قرار دارند

-رئیس علوم پزشکی استان زنجان گفت: چهار شهرستان زنجان، ابهر، خرم‌دره و خدابنده قرمز وشهرستانهای طارم، ماهنشان و سلطانیه نارنجی بوده و ایجرود زرد هستند.
پرویز قزلباش ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، با بیان اینکه مراسم شب‌های قدر در استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، گفت: عزاداران در این خصوص همکاری بسیار خوبی دارند.
وی اظهار کرد: در راستای ارتقای پروتکل‌های بهداشتی تبلیغات اسلامی زنجان نظارت لازم را در زمینه فعالیت هیئت‌های مذهبی دارد.
رئیس علوم پزشکی استان زنجان از وجود ۴۰ بیمار بدحال در آی سی یوهای استان خبر داد و گفت: طی روزهای آینده امیدواریم تعداد این بیماران کاهش یابد.
قزلباش با بیان اینکه ماندگاری ویروس کرونا در زمانی که تبادل هوایی وجود ندارد بیشتر است، ابراز داشت: ضروری است از تهویه مناسب در ادارات و منازل و اصناف استفاده شود.

وی بر لزوم ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ادارات و داشتن تهویه مناسب تاکید کرد و گفت: داشتن تهویه میزان درگیری را کاهش می‌دهد.

رئیس علوم پزشکی استان زنجان: با بیان اینکه در حال حاضر چهار شهرستان زنجان، ابهر، خرم‌دره و خدابنده قرمز هستند، گفت: در این میان شهرستانهای طارم، ماهنشان و سلطانیه نارنجی بوده و ایجرود زرد است.

قزلباش با بیان اینکه برای امتحانات مدارس در پایه نهم و دوازدهم پیگیر هستیم و هنوز دستورالعملی در این خصوص از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا ارائه نشده است، ابراز کرد: باید پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت شود.

وی تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های رسیده برخی واکسن‌ها در یک نوبت، برخی در دو نوبت و برخی‌ها هم در سه نوبت برای تشدید ایمنی زایی پیش‌بینی شده و در مرحله سوم کارآزمایی بالینی هیچ نوع تغییری مشاهده نشده است.

رئیس علوم پزشکی استان زنجان گفت: ممکن است فردی که واکسن دریافت کرده به کرونا مبتلا شود و اولین امتیاز کارآزمایی بالینی در زنجان واکسینه شدن سه هزار و ۵۰۰ نفر است.

قزلباش با بیان اینکه باید رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در استان با قوت بیشتری رعایت شود، گفت: باید فعالیت اصناف در استان به خوبی رصد شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد