hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > میوه در بازار تره بار مشهد ارزان می‌شود یا گران می‌ماند؟

میوه در بازار تره بار مشهد ارزان می‌شود یا گران می‌ماند؟

رئیس صنف خرده فروشان تره بار مشهد گفت: قیمت میوه در مشهد به علت تغییر ذائقه مردم و تزریق میوه‌های جالیزی به بازار، روز به روز کاهش پیدا می‌کند.
حسین مصدق حصار رئیس صنف فروشان تره بار مشهد ، در خصوص گرانی میوه در بازار گفت: قیمت میوه در مشهد به علت گرم شدن هوا، تغییر ذائقه مردم و تزریق میوه‌های جالیزی به بازار روز به روز روند کاهشی پیدا می‌کند و ما خبر گرانی قیمت میوه را تکذیب می‌کنیم.
او افزود: افزایش توزیع و در مقابل تقاضای بالای مردم از میوه‌های جالیزی مثل هندوانه، طالبی، خربزه باعث شده است تا قیمت برخی دیگر از میوه‌ها ارزان شود و قیمت برخی دیگر نیز در روز‌های آینده حتما کاهش پیدا خواهد کرد.
رئیس صنف خرده فروشان تره بار مشهد در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص نوسانات قیمت میوه در میوه فروشی‌ های سطح مشهد، ادامه داد: میوه هم مانند دیگر کالا‌ها درجه کیفیت دارد و قطعا قیمت میوه درجه یک با میوه درجه سه یکسان نیست و بالاتر است و علت اصلی نوسانات قیمت میوه در میوه فروشی‌های مختلف سطح شهر نیز همین موضوع می‌باشد که به نوع انتخاب فروشنده و نوع درخواست مشتریان آن بستگی دارد.
مصدق بیان کرد: قیمت میوه‌ های نوبرانه مانند گوجه سبز، توت فرنگی، زردآلو، شلیل و هلو نیز همین طور درحال کاهش است و مردم نگران گرانی این میوه‌ها هم نباشند.
او تصریح کرد: در نهایت روند افزایش، کاهش  و یا ثبات قیمت میوه دست ما نیست و قطعا دست خود مردم می‌باشد و مردم بر اساس میزان تقاضا و نوع انتخاب خود، قیمت میوه‌ را در بازار تعیین می‌کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد