hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > جزئیات محدودیت‌های ترافیکی شبهای قدر در استان اصفهان اعلام شد

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی شبهای قدر در استان اصفهان اعلام شد

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از جزئیات محدودیت‌های ترافیکی شبهای قدر در استان اصفهان خبر داد.
سرهنگ‌محمد رضا محمدی درخصوص محدودیت‌های ترافیکی در لیالی قدر اظهار داشت: براساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا همه هیات‌، مساجد‌، تکایا و برگزارکنندگان مراسمات در استان اصفهان ، فقط مجاز به برگزاری 2 ساعت مراسم احیا هستند.
وی افزود: از ساعت 20 شب‌های قدر تا پایان مراسمات اجازه توقف و تردد هرنوع وسیله نقلیه از میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا و از سمت میدان بسیج به سمت گلستان شهدا داده نمی‌شود. همچنین درصورت ازدحام جمعیت محدودیت‌ها در رینگ‌های بعد از خروجی بزرگراه همت بهسمت گلستان شهدا، چهار راه فرایبورگ و تقاطع سپهسالار اجرا می‌شود.
 رئیس پلیس راهور استان اصفهان بیان کرد: توقف وسایل نقلیه از جمله خودرو و موتورسیکلت در مقابل درهای ورودی و پیاده‌روهای گلستان شهدا و سایر محل‌های تعیین شده ممنوع است.پارکینگ جنب گلستان شهدا (ضلع شرقی) و روبه روی آن برای پارک موتورسیکلت‌ها پیش بینی شده است.
وی تصریح کرد: شهروندان از توقف خودرو به صورت دوبل در معابر و بزرگراه‌ها به سمت گلستان شهدا و سایر محل‌های درنظر گرفته شده خودداری کنند.
سرهنگ محمدی گفت: با توجه به حضور حداکثری نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی استان در مناطق مختلف شهری و محل‌های تعیین شده درخواست می‌شود شهروندان برای روان‌سازی ترافیک بیشترین همکاری را با مأموران پلیس راهنمایی ورانندگی در سطح استان داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: با هماهنگ‌های به عمل آمده، در لیالی قدر پارکینگ‌های محدوده مرکزی شهر به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار داده می‌شود تا بی‌نظمی ترافیکی در خیابان‌های شهر به جهت پارک‌های غیرمجاز را شاهد نباشیم.همچنین درخواست می‌گردد با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده، از توقف‌های غیر مجاز در حاشیه معابر و پیرامون منازل شهروندان و ایجاد مزاحمت برای ایشان خودداری شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد