hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > چمبر : همه تلاشمان این است که ظریف در رقابت انتخابات ۱۴۰۰ بماند

چمبر : همه تلاشمان این است که ظریف در رقابت انتخابات ۱۴۰۰ بماند

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان درباره انتخابات ۱۴۰۰ نکاتی را بیان کرد.
عیسی چمبر عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان ، درباره وضعیت جریان اصلاح طلب در انتخابات آینده گفت: نهاد اجماع ساز اصلاح‌طلبان تشکیل شده و وضعیت ظریف هم برای حضور در انتخابات هنوز مشخص نشده است.
او ادامه داد: همانطور که قبلا هم گفتیم الان گزینه بیرون حزبی ما آقای ظریف است و گزینه درون حزبی ما هم آقای خرازی؛ ما همه تلاشمان این است که محمدجواد ظریف در انتخابات بماند.
چمبر با اشاره به فایل صوتی پخش شده از وزیر امور خارجه کشورمان گفت: معتقدم که این باعث سخت شدن شرایط ظریف در انتخابات شد، معتقدم که علتش هم اهمال کاری بود.
عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در پاسخ به این سوال که آیا نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان بر روی نام صادق خرازی به اجماع خواهد رسید و اگر نرسند چه خواهد شد؟ گفت: ما همه تلاشمان این است که به اجماع برسد. در ابتدا باید نام او طرح شود و اگر مردم به او اقبال داشتند مورد اجماع قرار خواهد گرفت، وگرنه تن می دهیم به ساز و کاری که در آن افکار عمومی  طرح شده باشد یعنی نظر سنجی گسترده، یعنی ما به افکار عمومی رجوع خواهیم کرد نه به یک جمع بسته.
فعال سیاسی اصلاح طلب درباره صحبت های حسین مرعشی عضو حزب کارگزاران سازندگی مبنی بر اینکه گزینه خود را در دقیقه نود معرفی خواهیم کرد، بیان کرد: معتقدم که خیلی عجیب است که ما گزینه خود را به زمان آخر محول کنیم، زیرا اگر قرار باشد بر اساس آن مکانیزم طرح شده که مراجعه به افکار عمومی است عمل کنیم قاعدتا گزینه باید کار کند تا بتواند رای کسب کند. تقریبا الان مورد اقبال ترین گزینه دربین اصلاح طلبان آقای ظریف است ولی هر حزبی گزینه‌های خود را دارد.
او تاکید کرد: امیدواریم که مردم و احزاب انتخابات ۱۴۰۰ را جدی بگیرند و در یک فضای آرام کشور بتواند از پس مشکلات و بحران‌ها بر بیاید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد