hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > خوردبین: باخت پرسپولیس چیز عجیبی نیست/ فقط باید حمایت کنیم

خوردبین: باخت پرسپولیس چیز عجیبی نیست/ فقط باید حمایت کنیم

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است شکست این تیم مقابل الوحده امارات اتفاق عجیبی نبوده.
محمود خوردبین در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل الوحده امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بالاخره فوتبال است. پرسپولیس هم در این بازی خوب بازی کرد و فقط توپ‌ها گل نشد و اتفاق خاصی رخ نداده.
وی ادامه داد: باخت پرسپولیس به الوحده اصلا چیز عجیبی نیست. بالاخره فوتبال است و هزار اتفاق. الوحده هم تیم خوبی بود که توانست پرسپولیس را ببرد. در شرایطی که صعود پرسپولیس قطعی بود، این شکست چیز عجیبی نیست.
پیشکسوت پرسپولیس افزود: بی‌خود و بی‌جهت نباید پرسپولیس را وارد حاشیه کرد. الان زمان این حرف‌ها و به حاشیه بردن پرسپولیس نیست. این تیم تا به اینجا نشان داده که چقدر خوب است و چه توانایی‌هایی دارد.
خوردبین در واکنش به انتقاد‌هایی که به برخی بازیکنان پرسپولیس می‌شود گفت: انتقاد خوب است و بعضی وقت‌ها هم انتقاد وارد است، اما نباید مثل کینه شود. هر بازیکنی ممکن است روز خوب داشته باشد و انتقاد کردن هم چیز عجیبی نیست، اما نباید بخواهیم از کسی انتقام بگیریم.
وی در پایان گفت: پرسپولیس راه طولانی هم در آسیا و هم در لیگ دارد و همه باید حمایت کنیم تا تیم به پنجمین قهرمانی پیاپی لیگ و اولین قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا برسد. وظیفه همه پرسپولیسی‌ها در این شرایط فقط حمایت است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد