hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > پاسخگویی مدیرکل بنیاد خراسان رضوی به ایثارگران

پاسخگویی مدیرکل بنیاد خراسان رضوی به ایثارگران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با حضور در مرکز ارتباطات و مراجعات مسائل و مشکلات تعدادی از ایثارگران استان را مورد بررسی قرار داد.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران- حجت الاسلام حسین معصومی در راستای تکریم و رفع مشکلات جامعه ایثارگری با حضور در مرکز ارتباطات و مراجعات به صورت مستقیم پاسخگوی سئوالات ایثارگران بود.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: واکسیناسیون جانبازان 50 درصد به بالا و پیگیری اعطا زمین به ایثارگران از اقدامات فوری بنیاد استان است.
وی با بیان اینکه بنیاد، تسهیلات خوبی برای اشتغالزایی فرزندان ایثارگران فراهم کرده است، ادامه داد: در حوزه اشتغال یک آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70درصد در دست اقدام است، و بقیه فرزندان ایثارگران می‌توانند در سایر آزمون‌های استخدامی شرکت کنند.
وی تاکید کرد: متاسفانه رویکرد تعدادی کثیری از فرزندان ایثارگران جذب در دستگاه‌های اجرایی است که با توجه به محدودیت‌ها و کوچکتر شدن دولت این امکان برای همه ایثارگران جویای کار فراهم نمی‌شود، پیشنهاد ما این است فرزندان عزیز جامعه ایثارگری وارد حوزه کارآفرینی شوند.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی افزود: تکریم و دیدار با ایثارگران در حال حاضر به صورت تلفنی انجام می‌شود اما برخی از ایثارگران به علت مشکلات متعدد درخواست دیدار حضوری دارند، که این فرصت برای 14 نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در مرکز ارتباطات و مراجعات این نهاد مهیا شد.
شعبانعلی رمضانی، ابراهیم جفایی، رضا صانعی، علی محمد نیازی، جلال آل عاصی، مرتضی نوجوان، علی عباسپور، مدینه رمضانی، مریم سادات سید حسین زاده، روح الله اکرامی، محسن همتیان خراسانی، موسی شاهی خشت، حسن ستارزاده بجستان و جمشید عبدالله پور از خانواده شهدا و ایثارگرانی بودند که امروز با حجت الاسلام معصومی مدیرکل بنیاد خراسان رضوی دیدار و مشکلات خود مطرح کردند.
گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده 17 هزار و  311شهید، 49 هزار و 914 جانباز و سه هزار و 392 آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد