hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تغییر وضعیت البرز و آوج از قرمز به نارنجی

تغییر وضعیت البرز و آوج از قرمز به نارنجی

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: در آخرین ارزیابی وزارت بهداشت، شهرستان‌های البرز و آوج قزوین از قرمز به نارنجی تغییر وضعیت دادند.
منوچهر حبیبی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اعلام آخرین رنگ بندی وضعیت شهرستان‌ها در کشور اظهار کرد: بر اساس آخرین ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی شهرستان‌های البرز و آوج استان قزوین در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفتند.
وی افزود: این در. حالی است که دیگر شهرستان‌های استان قزوین از جمله قزوین و تاکستان هم‌چنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و وضعیت در آنها خوب نیست.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: وضعیت در قزوین و تاکستان هم‌چنان شکننده و نیاز به مراقبت بیشتری دارد تا بتوان به سمت بهبود وضعیت پیش برویم.
وی بیان کرد: در مجموع استان قزوین در وضعیت پایدار و با ثبات کرونایی قرار گرفته و با تداوم محدودیت‌ها و همراهی مردم و اصناف امیدواریم به شرایط نزولی و کاهشی برسیم
حبیبی در پایان یادآور شد: بهبود شرایط بدون همراهی مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ممکن نیست و امیدواریم با همراهی مردم از این شرایط حساس و سخت به سلامت عبور کنیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد