hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > رستم‌پور: پرتاب "پتی" در دیدار تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان - مهرام مصداق دست خدا بود

رستم‌پور: پرتاب "پتی" در دیدار تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان - مهرام مصداق دست خدا بود

ملی پوش ایرانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.
مایک رستم‌پور ملی پوش ایرانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان ، درباره قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر بیان کرد:  این فصل یکی از سخت‌ترین ترین فصل‌هایی بود که من به یاد دارم. شرایط شیوع کرونا برای ما به معنای بازی نکردن در مقابل هواداران گرگانی بود. ما در سالن‌های ورزشی مجزا و مربوط به خودمان  تمرین می‌کردیم که کاملاً شرایط تفاوتی نسبت به  تهران داشت.
او ادامه داد: خیلی از تیم‌ها بازیکنان خارجی به خدمت گرفته بودند و این موضوع سطح مسابقات و کیفیت بازی‌ها را بالاتر می‌برد. امسال سال المپیک است بنابراین بازیکنان تلاش کردند تا بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند. پایان بسیار خوبی برای ما و شهر گرگان رقم خورد. خدا خواست ما قهرمان شویم و دقیقا برنامه همان شد که از اول باید اتفاق می‌افتاد.
بازیکن تیم شهرداری گرگان در خصوص پرتاب "پری پتی" به سبد مهرام در ثانیه‌های پایانی بازی مقابل این تیم که با استقبال هواداران و مردم مواجه شد، عنوان کرد: واقعا می‌گویم، شوت پتی به مهرام مصداق دست خدا بود.
 رستم‌پور در مورد شرایط لیگ امسال و همچنین تیم ملی در سال منتهی به المپیک عنوان کرد: سطح بسکتبال ایران را بالا می‌بینم. ما کاملا برای مسابقات پیش رو آماده هستیم، زیرا شاهین طبع سرمربی ما به خوبی با بازیکنان تمرین و کار کرده است. ما شانس بالایی برای راهیابی به دور بعدی فیبا کاپ آسیا داریم. عالی بازی خواهیم کرد و این را نشان خواهیم داد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد