hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > آغاز فاز سوم تست انسانی واکسن کرونای ایرانی ـ کوبایی با تزریق به دو مسئول وزارت بهداشت

آغاز فاز سوم تست انسانی واکسن کرونای ایرانی ـ کوبایی با تزریق به دو مسئول وزارت بهداشت

همزمان با هفته سلامت ۱۴۰۰ و در بیست و سومین آیین پویش ره سلامت، فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونای انستیتو پاستور ایران و انستیتو فینلای کوبا با حضور وزیر بهداشت در اصفهان آغاز شد.
همزمان با هفته سلامت 1400 و در بیست و سومین آیین پویش ره سلامت، فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا انستیتو پاستور ایران و انستیتو فینلای کوبا با حضور وزیر بهداشت در اصفهان آغاز شد.
فاز سوم کارآزمایی بالینی این واکسن تولید مشترک در 7 استان و 8 شهرستان کشور با مشارکت 24 هزار نفر از هموطنان مان از امروز آغاز می‌شود.
اولین داوطلبان تزریق این واکسن، دکتر بیگلری رییس انستیتو پاستور ایران و دکتر گویا، رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت بودند. 
کرونا , واکسن کرونا , واکسن ایرانی کرونا , وزارت بهداشت , بهداشت و درمان , انستیتو پاستور ایران ,کرونا , واکسن کرونا , واکسن ایرانی کرونا , وزارت بهداشت , بهداشت و درمان , انستیتو پاستور ایران ,
شرایط شرکت در این کارآزمایی بالینی، داشتن سن 18 تا 80 سال، سکونت در شهرهای اصفهان، بابل، بندرعباس، زنجان، ساری، کرمان، همدان و یزد و نیز داشتن سلامت عمومی است.

واکسن کرونای نوترکیب "کنژوکه" که توسط انستیتو فینلای کوبا و با مشارکت انستیتو پاستور ایران تولید شده، پس از گذراندن موفق فازهای یک و دو بالینی، وارد فاز سوم می شود تا پس از تایید نهایی در انستیتو پاستور ایران نیز تولید و واکسیناسیون عمومی با آن آغاز شود.

گفتنی است این کار ملی همزمان با ششمین روز هفته سلامت با شعار "پژوهش، فناوری، پشیبانی و مانع زدایی ها از تولید" آغاز شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد