hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آذربایجان غربی > بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان تا پایان تیرماه

بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان تا پایان تیرماه

رئیس تامین اجتماعی شعبه مهاباد گفت: کارفرمایان تامین اجتماعی برای استفاده از تسهیلات قانون بخشودگی جرائم بیمه‌ای تا پایان تیر ماه فرصت دارند.
آرش صالحیه رئیس تامین اجتماعی شعبه مهاباد ،  اظهار کرد: کارفرمایان تا سی‌ام تیر ماه ۱۴۰۰ می‌توانند با پرداخت اصل حق بیمه و بیمه بیکاری از بخشودگی تا صددرصدی جرائم بیمه‌ای، بهره‌مند شوند.
او افزود: مشمولان این تسهیلات کارفرمایان کارگاه‌های فعال تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی و اصناف اعم از حقیقی یا حقوقی دولتی و غیردولتی هستند.
صالحیه اضافه کرد: شرط اصلی استفاده از تسهیلات نیز حفظ یا افزایش سطح اشتغال کارگاه از بهمن ماه سال ۱۳۹۸ تا پایان دوره تقسیط بدهی و همچنین ارسال به موقع لیست و پرداخت کامل حق بیمه کارکنان شاغل کارگاه در دوره تقسیط بدهی است.
این مقام مسئول اذغان کرد: کارفرمایان باید درخواست خود را در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir ثبت کنند.
با عنایت به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری و در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، مقابله با تحریم‌های ظالمانه، مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و به‌منظور مساعدت با کارفرمایان واحد‌های تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی و اصناف و در اجرای بند (ث) تبصره ۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، نظر واحد‌های اجرایی را به رعایت موارد بالا را معطوف می‌دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد