hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > خلعتبری: حسرت می‌خوریم که چرا سپاهان در آسیا نیست

خلعتبری: حسرت می‌خوریم که چرا سپاهان در آسیا نیست

وینگر سپاهان در مورد ظاهر جدید و عجیبش و همچنین شرایط این تیم در لیگ برتر صحبت کرد.
محمدرضا خلعتبری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار سپاهان مقابل نساجی اظهار داشت: بازی سختی بود و این را می‌دانستیم که کار سختی در قائمشهر مقابل نساجی داریم ولی با توجه به دو امتیازی که مقابل نفت مسجد سلیمان از دست داده بودیم محکوم به پیروزی بودیم و خدا را شکر به آن دست پیدا کردیم.
وی افزود: نساجی واقعا تیم خوبی است و حقش نتایج خیلی بهتر و جایگاه بالاتری است. این تیم، تیم شهر من است و دوست ندارم آنها را در این وضعیت ببینم و امیدوارم به جز بازی با سپاهان همیشه موفق باشند. 
وینگر سپاهان در مورد اینکه امکان داشت در این بازی در تیم نساجی و مقابل سپاهان باشد گفت: نه، پیشنهاد نساجی اصلا به مراحل جدی نرسید و با من صحبت کردند و من هم به باشگاه و محرم نویدکیا این موضوع را گفتم و نویدکیا گفت به من نیاز دارد و من هم با افتخار در سپاهان ماندم و اتفاقا انگیزه زیادی دارم تا با سپاهان امسال به قهرمانی برسیم.
خلعتبری در مورد درگذشت مرحوم دست نشان هم عنوان کرد: آقا نادر واقعا حیف شد و یک بار دیگر فوتبال داغدار شد. در این مدت عزیزان زیادی از دست دادیم از میناوند و انصاریان گرفته تا آقا نادر و فوت آقای جاسمیان را هم تسلیت می‌گویم و امیدوارم دیگر شاهد چنین اخبار بدی نباشیم. 
وی در رابطه ظاهر جدیدش که خیلی مورد توجه قرار گرفت هم توضیح داد: تصمیم گرفتم در ظاهرم تنوع ایجاد کنم و واقعا دلیل خاصی نداشت و امیدوارم جالب شده باشد. 
وینگر سپاهان در مورد جای خالی این تیم در آسیا هم گفت: ابتدا جادارد برای تمام نمایندگان ایران آرزوی موفقیت کنم و امیدوارم هر چهار تیم ایرانی راهی مرحله بعد شوند. در مورد سوال شما هم فقط حسرت می‌خوریم که تیمی با این پتانسیل و آمادگی که می‌توانست در آسیا بدرخشد در مسابقات نیست. 
خلعتبری در مورد بازی مقابل پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: فعلا تمرکز ما روی بازی با خوشه طلایی در جام حذفی است که اصلا حریف آسانی نیست و بعد از آن تمرکزمان را روی بازی با پرسپولیس می‌گذاریم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد