درباره ما نسخه آزمایشی | چهارشنبه، 3 تیر 1405

کد: 69500 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 09:09

علی‌رضا سرلک: مدالم را به کادر درمان تقدیم می‌کنم

دارنده نشان نقره وزن ۵۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا، مدالش را به کادر درمان تقدیم کرد.
علی‌رضا سرلک: مدالم را به کادر درمان تقدیم می‌کنم


علی‌رضا سرلک در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سطح مسابقات قهرمانی آسیا خوب بود و کیفیت عالی داشت که تیم کشورمان با اقتدار قهرمان شد.
وی در خصوص آماده‌سازی برای حضور در این پیکارها، گفت: فدراسیون چندین اردو برای کشتی‌گیران برپا کرد و به آمادگی بدنی خوبی رسیدیم.
سرلک بیان کرد: در این مسابقات، کشتی به کشتی مربی و سرمربی بابرنامه و تاکتیکی که به من می‌گفتند کشتی گرفتم و خدا را شکر که دست خالی برنگشتم.
این آزادکار لرستانی ادامه داد: امیدوارم در آینده بتوانم با دعای خیر مردم مدال جهانی و المپیک برای کشورم و استانم کسب کنم.
وی گفت: جا دارد از زحمات مربیانم؛ حسن آرین، منصور ذلقی و غلام قلیان که در شرایط کرونایی پیگیر تمریناتم بودند تشکر کنم.
سرلک بیان کرد: مدالم را تقدیم کادر درمان می‌کنم که این روزها جانشان را به خاطر مردم به خطر انداختند و ان‌شاءالله که همیشه تنشان بی‌عیب و در کنار خانواده شاد و سلامت زندگی کنند.


عکس خوانده نمی‌شود