کد: 69500 | 06 اردیبهشت 1400 ساعت 09:09
علیرضا سرلک: مدالم را به کادر درمان تقدیم میکنم
دارنده نشان نقره وزن ۵۷ کیلوگرم رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا، مدالش را به کادر درمان تقدیم کرد.
علیرضا سرلک در گفتوگو با ایسنا اظهار کرد: سطح مسابقات قهرمانی آسیا خوب بود و کیفیت عالی داشت که تیم کشورمان با اقتدار قهرمان شد.
وی در خصوص آمادهسازی برای حضور در این پیکارها، گفت: فدراسیون چندین اردو برای کشتیگیران برپا کرد و به آمادگی بدنی خوبی رسیدیم.
سرلک بیان کرد: در این مسابقات، کشتی به کشتی مربی و سرمربی بابرنامه و تاکتیکی که به من میگفتند کشتی گرفتم و خدا را شکر که دست خالی برنگشتم.
این آزادکار لرستانی ادامه داد: امیدوارم در آینده بتوانم با دعای خیر مردم مدال جهانی و المپیک برای کشورم و استانم کسب کنم.
وی گفت: جا دارد از زحمات مربیانم؛ حسن آرین، منصور ذلقی و غلام قلیان که در شرایط کرونایی پیگیر تمریناتم بودند تشکر کنم.
سرلک بیان کرد: مدالم را تقدیم کادر درمان میکنم که این روزها جانشان را به خاطر مردم به خطر انداختند و انشاءالله که همیشه تنشان بیعیب و در کنار خانواده شاد و سلامت زندگی کنند.
وی در خصوص آمادهسازی برای حضور در این پیکارها، گفت: فدراسیون چندین اردو برای کشتیگیران برپا کرد و به آمادگی بدنی خوبی رسیدیم.
سرلک بیان کرد: در این مسابقات، کشتی به کشتی مربی و سرمربی بابرنامه و تاکتیکی که به من میگفتند کشتی گرفتم و خدا را شکر که دست خالی برنگشتم.
این آزادکار لرستانی ادامه داد: امیدوارم در آینده بتوانم با دعای خیر مردم مدال جهانی و المپیک برای کشورم و استانم کسب کنم.
وی گفت: جا دارد از زحمات مربیانم؛ حسن آرین، منصور ذلقی و غلام قلیان که در شرایط کرونایی پیگیر تمریناتم بودند تشکر کنم.
سرلک بیان کرد: مدالم را تقدیم کادر درمان میکنم که این روزها جانشان را به خاطر مردم به خطر انداختند و انشاءالله که همیشه تنشان بیعیب و در کنار خانواده شاد و سلامت زندگی کنند.
