درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 69430 | 05 اردیبهشت 1400 ساعت 16:09

۲ کودک "کولی" با ۶۰ فقره سرقت تحویل بهزیستی شدند!

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: دو کودک "کولی" که با سوءاستفاده از احساسات شهروندان اموال آنها را سرقت می‌کردند، تحویل بهزیستی شدند!
۲ کودک "کولی" با ۶۰ فقره سرقت تحویل بهزیستی شدند!


 سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اشاره به تحویل دو کودک "کولی" به بهزیستی اظهار کرد: روز گذشته دو کودک کولی 6 و 13 ساله که در تقاطع خیابان کارگر و فاطمی دست‌فروشی می‌کردند به‌اتهام سرقت گوشی بازداشت شدند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: شیوه سرقت این دو کودک به این صورت بود که گوشی رانندگان پشت چراغ قرمز را می‌قاپیدند و پا به فرار می‌گذاشتند.
وی تصریح کرد: این دو کودک بعد از دستگیری به دادسرای اطفال معرفی و از آنجا راهی بهزیستی شدند.
این مقام انتظامی به دعوت از شاکیانی که بدین شیوه تلفن‌همراهشان سرقت شده بود، اشاره کرد و گفت: تاکنون 60 مالباخته سارقان تلفن همراهشان را این دو کودک معرفی کرده‌اند.


عکس خوانده نمی‌شود