hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > جهش فوتی‌های کرونا در هرمزگان/وضعیت ۱۵ نفر وخیم است

جهش فوتی‌های کرونا در هرمزگان/وضعیت ۱۵ نفر وخیم است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به جهش فوتی‌های کرونا در هرمزگان، به بیان جزئیات مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن مشترک ایران و کوبا در بندرعباس پرداخت.
دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: چهارم اردیبهشت ماه با یک جهش، هفت نفر بر اثر ابتلای به کرونا در جاسک و بندرعباس جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به ۱۱۰۶ نفر رسید.
وی با بیان اینکه اکنون در مجموع ۴۵۳ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند، اظهار کرد: از مجموع بستری ها، ۷۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۵ نفر از آن‌ها وخیم است.
نوروزیان درخصوص واکسیناسیون مردم عادی در برابر کرونا، عنوان کرد: اکنون واکسن‌های وارد شده به استان به گروه‌های هدف از جمله کادر درمان و بهداشت، افراد دارای بیماری های خاص و جانبازان بالای ۵۰ درصد تزریق می‌شود و در صورت افزایش جامعه هدف و امکان تزریق به مردم عادی، این موضوع اطلاع رسانی می‌شود.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن مشترک ایران و کوبا، خاطرنشان کرد: در این مرحله، افراد سالمِ ۱۸ تا ۸۰ ساله ساکن بندرعباس می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به نشانی اینترنتی pasteurcovac.ir نام نویسی کنند و یا با شماره ۳۱۱۸ تماس بگیرند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد