hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > جزئیات مراسم‌های شب احیا در استان سمنان اعلام شد

جزئیات مراسم‌های شب احیا در استان سمنان اعلام شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان جزئیات مراسم‌های شب احیا در این استان را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام عباس عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و به تبع آن ستاد مقابله با کرونا استان سمنان در شب‌های قدر مساجد و هیئات مذهبی به مدت 2 ساعت و با شرایط ویژه میزبان مردم خداجوی این استان خواهند بود.

وی با اشاره به شرایط قرمز کرونایی در استان سمنان گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده برنامه‌های شب احیا امسال نیز مانند سال گذشته در فضای باز و محوطه مساجد و هیئات مذهبی برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تأکید بر لزوم رعایت همه نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی در برنامه‌های شب قدر تصریح کرد: مردم مؤمن و دیندار استان سمنان مانند سایر مردم کشور همواره نشان داده‌اند که بالاترین میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در مراسم‌های مذهبی و ملی مد نظر خود قرار می‌دهند و کمترین نگرانی از این حیث وجود دارد.

حجت‌الاسلام عبداللهی با بیان اینکه جزئیات مراسم‌های شب احیا از سوی مساجد محلات و همچنین هیئات اطلاع‌رسانی می‌شود؛ اضافه کرد: قطعاً برای برگزاری این مراسم‌ها مدیریت لازم انجام می‌شود تا از تجمعات وسیع و گسترده جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا نیاز است تا تعداد مساجد بیشتری میزبان مردم در این شب‌های معنوی باشند تا جمعیت در سطح مساجد متعدد پخش شده و از انتقال بیماری جلوگیری شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به‌ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: قطعاً مانند ماه رمضان سال گذشته مساجد و هیئات مذهبی ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهند بود و اداره کل تبلیغات استان سمنان نیز برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا گشت‌های سیار متعدد را برای نظارت در این اماکن به سطح شهرها و روستاها اعزام می‌کند.

حجت‌الاسلام عبداللهی با بیان اینکه قطع زنجیره بیماری کرونا بستگی به رفتار مردم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی آنان دارد؛ خاطرنشان کرد: باید همه برای ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس به کمک کادر بهداشت و درمان بیایند و در مراسم‌های شب قدر با رعایت کامل نکات بهداشتی حضور یابند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد