hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > جامعه زینب (س) از احزاب موفق کشور است

جامعه زینب (س) از احزاب موفق کشور است

دبیرجامعه زینب (س) در قم گفت: جامعه زینب (س) حزب موفق و فراگیر ملی متشکل از بانوان، اندیشمندان، متفکرین، متقدمین مبارزه پیش از انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) است.

به گزارش رویداد ایران_قم،نرجس نیازمند در مراسم معارفه دبیرجامعه زینب (س) در قم، که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: زنان موجب قوام خانواده و پرورش دهنده نسل آینده هستند و با حفظ جایگاه زن مسلمان می‌توانند در تمام صحنه‌های اجتماعی همراه مردان گام بردارند و در جامعه خویش اثربخش باشند.

وی با بیان اینکه زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف علم‌آموزی فرهنگی اجتماعی و سیاسی همانند مردان نقش آفرین هستند،گفت: جامعه زینب (س) حزب موفق و فراگیر ملی متشکل از بانوان، اندیشمندان، متفکرین، متقدمین مبارزه پیش از انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) است.

دبیرجامعه زینب (س) قم با اشاره به تاکید رهبرمعظم انقلاب در زمان ریاست جمهوریشان مبنی بر گسترش فعالیت‌های تشکیلاتی زنان برای کلیه اقشار جامعه اعم از متخصصین حوزه و دانشگاه، فرهنگیان و دانشجویان گفت: این تشکیلات عظیم مختص زنان متدین همسو با جامعه روحانیت مبارز در خط ولایت فقیه و حمایت همه جانبه از نظام جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره برنامه های پیش رو برای انتخابات گفت: در قم سه انتخابات خبرگان رهبری، شورای اسلامی شهر و ریاست جمهوری برگزار می شود که از انتخابات های بسیار حساس از بعد انقلاب محسوب می شود.

نیازمند با اشاره به حضور فعال بانوان در انتخابات بیان کرد: قمی ها همواره در صحنه انتخابات خوش درخشیده و حضور فعالی دارند و درصد مشارکت بالایی را به خود اختصاص می دهند که در این راستا نقش بانوان ولایی در صحنه برکسی پوشیده نیست.
امتیاز: 5 (از 1 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد