hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > ۲ میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور شد

۲ میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور شد

مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تدوین سند ملی واکسیناسیون خبر داد و گفت: این سند در حال اجرا است.

علی ابزاره در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از روند واکسیناسیون در مرکز خدمات جامع سلامت حضرت رقیه (س) سمنان اظهار داشت: تاکنون 2 میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور شده است.

وی با اشاره به تدوین سند ملی واکسیناسیون بیان کرد: بر اساس این سند و جمعیت واکسن کرونا بین استان‌ها تقسیم شده است.

مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه افزایش سرعت واکسیناسیون در کشور قابل توجه است گفت: در روزهای آینده 700 هزار دوز واکسن «آسترازنکا» در کشور تزریق می‌شود.

ابزاره اظهار داشت: تزریق واکسن کرونا در کشور بر اساس اولویت‌های تعریف شده تاکنون انجام شده است و بر این اساس در گام نخست مشاغل پرخطر همچون کادر درمان، بیماران خاص و پاکبانان و سالمندان قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده واکسیناسیون عمومی کرونا برای مقابله با شیوع این ویروس در کشور انجام می‌شود

مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان را از جمله بهترین دانشگاه‌های کشور از نظر تعداد دوزهای تزریق شده نسبت به جمعیت دانست و افزود: بر اساس سند واکسیناسیون در این دانشگاه با کیفیت و دقت بسیار بالا انجام شده است.

ابزاره خاطرنشان کرد: در آخرین مرحله چهار هزار و 300 دوز واکسن به دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تحویل داده شده است که تاکنون از این میزان حدود 50 درصد تزریق شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد