hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > تارتار: از منصوریان دلخور شدم/ بهتر است احترام‌ها قبل از بازی حفظ شود

تارتار: از منصوریان دلخور شدم/ بهتر است احترام‌ها قبل از بازی حفظ شود

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی تیمش برابر آلومینیوم اراک توضیحاتی را ارائه کرد.
مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان پیش از تقابل تیمش با آلومینیوم اراک درباره شرایط پیکان اظهار داشت: خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی دارد و پس از دیدار با گل گهر سیرجان توانستیم از نظر روحی تیم را آماده کنیم و از نظر فنی شرایط مناسبی داریم. خودمان را برای مسابقه با آلومینیوم آماده کردیم و امیدوارم با کسب نتیجه مطلوب بتوانیم از زمین خارج شویم.
تارتار در ادامه عنوان کرد: آلومینیوم تیم خیلی خوبی است و رسول خطیبی در ابتدای فصل زحمات زیادی برای این تیم کشید و نباید زحمات او برای رسیدن آلومینیوم به جایگاه کنونی را نادیده بگیریم. آن‌ها با تلاش‌های مدیریت باشگاه در نقل و انتقالات خوب کار کردند و تیم خوبی را جمع کردند و در ادامه هم با کادرفنی جدید به کارشان ادامه دادند و در حال حاضر شرایط خوبی دارند. به همین دلیل بازی سختی مقابل آلومینیوم داریم. این تیم بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد و باشگاهی است که از نظر مدیریتی نیز خوب کار کرده است. با این حال تلاش خواهیم کرد شب خوبی را سپری کنیم تا با دست پر به تهران برگردیم.
سرمربی پیکان در واکنش به اظهارات علیرضا منصوریان، سرمربی آلومینیوم درباره داوری مسابقه پنجشنبه شب گفت: علیرضا منصوریان دوست خوب من است، اما از صحبت‌هایی که مطرح کرد، متعجب شدم. من همیشه از او به عنوان یک مربی حرفه‌ای یاد می‌کنم، اما وقتی دیدم اصول حرفه‌ای را زیر پا گذاشته از او دلخور شدم. قطعا منصوریان بهتر از هر شخص دیگری می‌داند که زیبا نیست شب قبل از بازی راجع به تیم حریف صحبت کنیم. ما در طول هفته گذشته اگر اعتراضی به داوری‌ها داشتیم و بیانیه دادیم یا مصاحبه‌ای کردیم، اصلا درباره باشگاه آلومینیوم و بازی این هفته با این تیم هیچ حرفی نزدیم.
او افزود: اعتراض ما به بازی‌های گذشته مان بود که به گواه کارشناسان، حق تیم ما خورده شد. نه تنها برای تیم خودمان، بلکه راضی نیستیم حق تیم دیگری پایمال شود.
تارتار در ادامه عنوان کرد: انتظار همه ما مربیان از داوران این است که حق را به حق دار بدهند. ما هرگز دنبال این نبودیم که حق باشگاه آلومینیوم و هواداران خوب این تیم را بگیرند و به ما بدهند. همیشه به تمام حریفان احترام گذاشته ایم. از مجموعه بزرگ و حرفه‌ای آلومینیوم و اعضای این تیم انتظار داریم که اجازه بدهند احترام‌ها قبل از بازی حفظ شود.
سرمربی پیکان درباره انتخاب مرتضی منصوریان به عنوان داور مسابقه تیمش با آلومینیوم اراک گفت: آرزو می‌کنم منصوریان بهترین قضاوت ممکن را انجام بدهد و حق را به حق دار بدهد. امیدوارم ایشان با تمرکز بالایی که در مسابقات گذشته داشت، بدون توجه به حواشی کارش را انجام بدهد و در پایان تیم داوری پیروز مسابقه لقب بگیرد.
تارتار در خصوص محرومیت خود و دستیارش، حسین پاشایی از بازی با آلومینیوم اراک گفت: این محرومیت هم میراث اشتباهات داوری در بازی‌های گذشته است. من خودم یادم نمی‌آید در هیچ مسابقه‌ای محروم بوده باشم، اما به هر حال فشار روی ما زیاد است و اکنون چنین اتفاقی رخ داده است. این اتفاق را به فال نیک می‌گیرم و قطعا سایر همکارانم روی نیمکت کار‌ها را به خوبی پیش می‌برند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد