hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > حدادی: تمرینات پرفشاری را در آمریکا دنبال می‌کنم

حدادی: تمرینات پرفشاری را در آمریکا دنبال می‌کنم

پرتابگر المپیکی کشورمان درباره وضعیتش در اردوی آمریکا توضیحاتی را بیان کرد.
احسان حدادی، پرتابگر المپیکی کشورمان ، درباره وضعیت خود در اردوی آمریکا اظهار کرد: در حال حاضر فشار تمریناتم در آمریکا خیلی بالا است؛ اما تمرینات خود را با صلابت، تلاش و سخت کوشی انجام می‌دهم. من به علت عمل جراحی که انجام داده بودم، مقداری از دوره آماده سازی خود عقب ماندم. البته طبیعی بود که بعد از این عمل جراحی محتاطانه عمل کنم تا دوباره مصدوم نشوم.  
او ادامه داد: خوشبختانه با همت فدراسیون دو و میدانی و حامی مالی شرایطی فراهم شده است تا تمرینات خود را زیر نظر مربی ام در آمریکا پیگیری کنم.  
حدادی درباره هدفش در المپیک توکیو گفت: تمام تلاشم بر این است که در المپیک توکیو نتیجه قابل قبولی به دست آورم تا بتوانم برای کشورمان افتخار آفرینی کنم.  
پرتابگر المپیکی کشورمان درباره برگزاری مسابقات بین المللی  دو و میدانی در مشهد بیان کرد: به نظرم  فدراسیون دو و میدانی کار حرفه‌ای کرد که این مسابقات را در مشهد برگزار کرد؛ زیرا اصلا حرفه‌ای نیست که همه مسابقات در تهران برگزار شوند و این اتفاق باعث می‌شود که انگیزه ورزشکاران سایر استان‌ها بالا برود و ظرفیت نخبه‌های ورزشی از بین نرود. امیدوارم از این نوع مسابقات بیشتر برگزار شود؛ زیرا این موضوع می‌تواند به کشف استعداد‌های دو و میدانی  منجر شود.  
او درباره وضعیت حضورش در مسابقات دو و میدانی گفت: هر زمان که به سطح استانداردی از لحاظ رکوردی برسم به طور حتم در مسابقات حضور پیدا می‌کنم.  
حدادی در پایان خاطر نشان کرد: جا دارد فوت ابراهیم نوح نژاد، اولین مربی ام را تسلیت بگویم. مرحوم نوح نژاد زحمت بسیاری برای من کشید و خاطرات فراوانی از  او دارم؛ اما متاسفانه ویروس کرونا به هیچ کس رحم نمی‌کند و جامعه دو و میدانی یک شخصیت مهم و تاثیرگذار را از دست داد. این اتفاق ناگوار را به جامعه دو و میدانی و خانواده آن مرحوم تسلیت می‌گویم و امیدوارم روح او قرین رحمت شود.  
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد