hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آذربایجان غربی > آذربایجان غربی| سرانه تخت بیمارستانی در آذربایجان غربی به میانگین کشوری رسیده است

آذربایجان غربی| سرانه تخت بیمارستانی در آذربایجان غربی به میانگین کشوری رسیده است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان غربی گفت: سرانه تخت بیمارستانی در آذربایجان غربی به میانگین کشوری رسیده است.


ناصر حضرتی با بیان اینکه آذربایجان غربی با افتتاح بیش از ۶۰۰ تخت بیمارستانی در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان از نظر سرانه تخت بیمارستانی به میانگین کشوری رسیده است افزود: پس از افتتاح‌های اخیر سرانه تخت بیمارستانی استان از ۱.۲ تخت به ازای هر ۱۰۰۰ نفر به 1.7 تخت رسیده است که برابر با میانگین کشوری است.

حضرتی با بیان اینکه در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان ۴۰ طرح شامل صدها پروژه و با اعتباری بالغ‌بر ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان متشکل از هزار و ۱۶۸ میلیارد تومان اعتبارات بخش دولتی و هزار و ۶۲۳ میلیارد تومان اعتبارات بخش خصوصی به افتتاح رسیده است خاطرنشان کرد: ۶ طرح (۵۰۰ پروژه) در بخش کشاورزی، ۸ طرح (۴۶ پروژه) بخش بهداشت و درمان، ۲ طرح در حوزه حمل‌ونقل و ۲ طرح گازرسانی از شاخص‌ترین طرح‌های افتتاح‌شده در سفر اخیر ریاست جمهوری به آذربایجان غربی بوده است که ظرفیت اشتغال‌زایی مستقیم برای بیش از ۵۰۰۰ نفر را دارد.

او افزود: در سفر اخیر رئیس‌جمهور ۲ طرح گازرسانی در قالب گازرسانی به ۲۰۰ روستا و با اعتباری بالغ‌بر ۱۴۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که در قالب این پروژه‌ها بیش از ۱۸ هزار نفر از نعمت گاز برخوردار شدند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان غربی اظهار کرد: در سفر دکتر روحانی به آذربایجان غربی ۴۰ طرح با اعتبار ۲ هزار و ۲۶۴ میلیارد تومان به تصویب رسید که عمدتا تا پایان سال ۹۹ به بهره‌برداری خواهند رسید. حضرتی با تأکید بر تخصیص ۱۸۲ درصدی اعتبار برای طرح‌های مصوب سفر سال ۹۵ رئیس‌جمهور به استان تصریح کرد: برای ۶۰ طرح مصوب سفر سال ۹۵ رئیس‌جمهور ۱۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار تصویب‌شده بود که تاکنون ۲۱۵۰ میلیارد تومان تخصیص‌یافته است.

او گفت: از مجموع ۶۰ طرح مصوب سال ۹۵ رئیس‌جمهور به آذربایجان غربی، ۲۰ پروژه از پیشرفت ۱۰۰ رصدی و ۲۴ پروژه از پیشرفت بالای ۷۰ درصدی بهره‌مند هستند که برای اتمام همه طرح‌های باقیمانده بیش از ۲۲۹ میلیارد تومان اعتبار موردنیاز است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد