hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

جنگ بي‌ثمر

دیدار جذاب و پر حاشیه دو تیم که با حرارت خاصی خصوصا روی سکوها در استادیوم بارانی آزادی برگزار می‌شد با تساوی بدون گل خاتمه یافت. پرسپولیس در شرایطی که دو بازیکن خود را به دلیل مصدومیت شدید مجبور شد در نیمه دوم از زمین خارج کند، در نهایت با تساوی بدون گل این دیدار خانگی را خاتمه داد.
                                   

دیدار جذاب و پر حاشیه دو تیم که با حرارت خاصی خصوصا روی سکوها در استادیوم بارانی آزادی برگزار می‌شد با تساوی بدون گل خاتمه یافت. پرسپولیس در شرایطی که دو بازیکن خود را به دلیل مصدومیت شدید مجبور شد در نیمه دوم از زمین خارج کند، در نهایت با تساوی بدون گل این دیدار خانگی را خاتمه داد. تراکتورسازی در این دیدار نمایش نترس و تکنیکی قابل اعتنایی به نمایش گذاشت و به پشتوانه ستاره‌های خود توانست بازی پایاپایی را برابر حریف به اجرا بگذارد و در نهایت در شرایطی که باران تنها مانع ارائه کیفیت دو تیم بود، با تساوی بدون گل شاگردان برانکو و تقوی به کار خود خاتمه دادند.

شرح بازي

تراکتورسازی در دقایق ابتدایی نیمه اول فشار زیادی به خط دفاعی پرسپولیس وارد کرد و این باعث شد تا بارش باران و اشتباهات خط دفاعی که با چند بار سر خوردن بازیکنان پرسپولیس نیز همراه بود، چند موقعیت برای سفیدپوشان تبریزی شکل گیرد. در ادامه اما پرسپولیس بازی را در دست گرفت و توانست چند موقعیت روی دروازه تراكتور شکل دهد. تراکتور اما با سود بردن از خط میانی تکنیکی خود و ایجاد موقعیت‌های با برنامه و تاکتیکی خط دفاعی پرسپولیس را همچنان در چالش قرار داد. دقایق پایانی نیمه اول اما بار دیگر پرسپولیس با منشا و علیپور چند موقعیت مناسب شکل داد. اوج حملات و موقعیت پرسپولیس اما روی ضربه ایستگاهی بشار رسن در ثانیه‌های پایانی بود که فروزان با واکنشی دیدنی آن را دفع کرد. در نیمه دوم نیز این تراکتورسازی بود که در دقایق ابتدایی نمایش بهتری برابر پرسپولیس داشت و آن‌ها را تحت فشار قرار داد. با این حال بعد از دقایقی پرسپولیس نبض بازی را در اختیار گرفت و چند موقعیت جدی روی دروازه تراکتورسازی داشت که با عملکرد مناسب خط دفاعی به نتیجه نرسید. مصدومیت کمال کامیابی‌نیا و آسیب از کتف باعث شد تا برانکو مجبور به تعویضی زودهنگام در نیمه دوم و تغییر تاکتیک در تیمش شود. حضور ربیع‌خواه باعث شد تا روند هجومی پرسپولیس کند شود و در ادامه مصدومیت شایان مصلح کاملا خط دفاعی این تیم را دگرگون کرد. با این حال در نیمه دوم نیز گلی از خط دروازه فروزان و بیرانوند عبور نکرد تا تساوی بدون گل حاصل تلاش دو تیم در این دیدار بارانی، پرحرارت و خشن و البته جنجالی باشد.

گل، آفسايد بود!

تنها صحنه جنجالي اين ديدار از نظر داوري، گل آفسايدي بود كه احسان حاج‌صفي وارد دروازه بيرانوند كرد. محسن قهرماني، پيشكسوت داوري در اين باره گفت: «تصميم داور در آن صحنه درست بود». وی در مورد اینکه بازیکنان تراکتورسازی به خوردن توپ به سر شجاع خلیل‌زاده استناد می‌کردند، توضیح داد: «به هيچ عنوان ربطی به این موضوع ندارد؛ به سر ربطی ندارد. زمانی آفساید اعلام می‌شود که بازیکن به توپ ضربه می‌زند و در تصاویر تلویزیونی مشخص بود که هنگام ضربه زدن توپ توسط بازیکن تراکتورسازی، حاج صفی در آفساید قرار داشت».

                    
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد