hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > تفتیان: ۸ گام دیگر برای المپیک در پیش دارم

تفتیان: ۸ گام دیگر برای المپیک در پیش دارم

ملی پوش دو و میدانی کشورمان گفت:۸ گام مهم دیگر برای رسیدن به هدف اصلی که مسابقات المپیک است، در پیش داریم و انشاءالله ۱۱ مرداد ماه در توکیوی ژاپن حاضر خواهیم بود.
حسن تفتیان  با اشاره به برگزاری رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی امام رضا(ع) در مشهد اظهار داشت: خیلی خوشحالم از اینکه در استان خودم و شهر مقدس مشهد و ورزشگاه زیبا و مجهز امام رضا علیه السلام هستم و به رقابت می‌پردازم.
وی افزود در نخستین میزبانی ایران از یک رقابت بین‌المللی دو و میدانی شاهد هستیم رقابت‌ها در فضای باز برگزار شد، شرکت کردم و در مرحله مقدماتی که انجام شد، رکوردهای خوبی توسط ورزشکارهای خارجی ثبت شد.
تفتیان گفت: سطح کیفی و کمی این مسابقات از نظر میزبانی و برگزاری بسیار خوب است؛ امروز در مرحله فینال با 8 شرکت کننده برگزیده مرحله مقدماتی به رقابت خواهیم پرداخت.
ملی پوش دو و میدانی کشورمان خاطرنشان کرد: باید از فدراسیون دو و میدانی، اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین مجموعه تربیت بدنی آستان قدس رضوی که در این شرایط سخت کرونایی موفق به اخذ میزبانی و برگزاری این رقابت بین‌المللی شدند، تشکر کنیم.
وی افزود: در این مسابقات تمامی پروتکل‌های بهداشتی و همچنین تست‌های لازم از ورزشکاران و سایر دست‌اندرکاران تیم‌ها به طور مرتب انجام می‌شود.
تفتیان درباره مسابقات المپیک 2020 توکیو گفت: این مسابقات نخستین قدم ما برای آمادگی در المپیک بود و خیلی خوشحالم که این اتفاق در کشور خودم رخ داد؛ اولین مسابقه 100 متر را در مشهد مقدس استارت زدم و 8 گام مهم دیگر برای رسیدن به هدف اصلی که مسابقات المپیک است، در پیش داریم و انشاءالله 11 مرداد ماه در توکیوی ژاپن حاضر خواهیم بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد