hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > همدان| همدان قطب انیمیشن کشور تبدیل می‌شود

همدان| همدان قطب انیمیشن کشور تبدیل می‌شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه سال ۱۳۸۸ پروژه ملی شهرک سینمایی برای تبدیل همدان به قطب انیمیشن کشور مصوب شد، گفت: احداث این شهرک باید سرعت گیرد.


حمیدرضا حاجی بابایی اظهار داشت: بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان فرصت ارزشمندی برای تمرکز توجه و اولویت‌بخشی به نیازهای کودکان و نوجوانان است.

او افزود: کودکان و نوجوانان سرمایه‌های بی‌بدیلی هستند که برای رشد و اعتلای آن‌ها باید از همه ظرفیت‌ها استفاده و با برنامه‌ریزی ‌مناسب زمینه رشد تفکر و شخصیت جامع و متوازن آن‌ها را فراهم کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بسیاری از صاحب‌نظران اعتقاددارند توسعه پایدار و رشد و پیشرفت جامعه باید با تمرکز بر کودکان و نوجوانان و ایجاد زمینه‌های رشد ذهنی و ادراک معنوی آن‌ها ایجاد شود.

او بابیان اینکه سند تحول بنیادین تعلیم و تربیت بر ضرورت سرمایه‌گذاری برای رشد همه ابعاد شخصیتی کودکان و نوجوانان با توجه متوازن به همه ساحت‌های تربیتی تأکید کرده است، گفت: نمایش و تئاتر می‌تواند در توسعه و گسترش ابعاد ساحت‌های تربیتی تأثیرگذار باشد و دسترسی به اهداف تعلیم و تربیت جامع و متوازن کودکان و نوجوانان را تسهیل کند.

حاجی بابایی بابیان اینکه در سال ۱۳۸۸ پروژه ملی شهرک سینمایی برای ایجاد قطب انیمیشن کشور در همدان مصوب شد، گفت: اجرای این طرح بنا به دلایلی متوقف‌شده بود که طی پیگیری و مکاتبه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این پروژه ارزشمند ملی احیاشده و باید عملیات اجرایی آن تسریع شود.

او اظهار داشت: همدان ظرفیت‌های بالایی در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دارد و می‌تواند در ایفای نقش منطقه‌ای و ملی و بین‌المللی پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین کمک کند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برنامه‌ریزی برای استفاده از این ظرفیت‌ها با تمرکز بر تاریخچه غنی همدان با رویکرد فرهنگی و اقتصادی و تعریف پروژه‌هایی متعدد همچون موزه هنرهای معاصر و موزه منطقه‌ای همدان نمونه‌ای از این اقدامات است.

او گفت: ایجاد قطب انیمشین، موزه هنرهای معاصر، موزه منطقه‌ای، توسعه مناطق گردشگری همدان با ایجاد محیط غنی یادگیری به پرورش ابعاد همه‌جانبه شخصیت کودکان و نوجوانان کمک می‌کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد