hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > نحوه حضور دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه شاهد در شرایط کرونا

نحوه حضور دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه شاهد در شرایط کرونا

برنامه حضور دانشجویان رشته های پزشکی، دندانپزشکی و پرستاری و مامایی دانشگاه شاهد تا پایان فروردین ماه سال جاری اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه شاهد، با توجه به شرایط کرونایی استان تهران و بر اساس آخرین بخشنامه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، نحوه حضور دانشجویان دانشکده های پزشکی، دندانپزشکی و پرستاری و مامایی تا تاریخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ اعلام شد.
در صورت ابلاغ بخشنامه جدید از طرف وزارت بهداشت، مطابق با آن اطلاع رسانی و اقدام خواهد شد.
بر اساس این برنامه، دستیاران دوره های تخصصی دندانپزشکی با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در دانشکده حضور پیدا می کنند.
دانشجویان نیمسال های ۱۱ و ۱۲ دکتری دندانپزشکی عمومی با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به صورت گروه بندی شده و کشیک در دانشکده حضور پیدا می کنند و ارائه دروس و فعالیت آموزشی سایر دانشجویان دکتری دندانپزشکی عمومی به صورت غیر حضوری خواهد بود.
دانشجویان دوره کارورزی دکتری پزشکی عمومی با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و منطبق بر بخشنامه وزارت بهداشت در محل آموزش حضور پیدا می کنند.
حضور دانشجویان دوره های کارآموزی دکتری پزشکی عمومی و کارآموزان رشته های کارشناسی پرستاری و اتاق عمل به صورت داوطلبانه و با ارائه درخواست کتبی دانشجو به دانشکده بوده و در صورت عدم تمایل دانشجویان برای حضور، با ارایه درخواست کتبی به دانشکده مبنی بر استفاده از مرخصی تحصیلی، می‌توانند از مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات استفاده کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد