درباره ما نسخه آزمایشی | جمعه، 5 تیر 1405

کد: 67178 | 21 فروردین 1400 ساعت 09:37

برج میلاد تعطیل شد

با توجه به گسترش ویروس کرونا و همچنین بنا بر نظر ستاد ملی کرونا برای تعطیلی تهران به منظور پیشگیری از شیوع گسترده این ویروس، مجموعه برج میلاد تهران نیز در این مدت تعطیل است.
برج میلاد تعطیل شد


روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد: با توجه به گسترش ویروس کرونا و همچنین بنا بر نظر ستاد ملی کرونا برای تعطیلی تهران به منظور پیشگیری از شیوع گسترده این ویروس، مجموعه برج میلاد تهران نیز در این مدت تعطیل است.
بنا بر این اطلاعیه، با توجه به برقراری محدودیت‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان تهران، مجموعه برج میلاد نیز تا اطلاع بعدی و بهبود شرایط تعطیل است و در این مدت هیچ‌گونه خدماتی ارائه نمی‌کند.
علاقه مندان می‌توانند اطلاعات و زمان بازگشایی مجدد مجموعه را از طریق سایت miladtower.tehran.ir و یا صفحه رسمی برج میلاد در اینستاگرام به آدرس @tehranmiladtower پیگیری کنند.


عکس خوانده نمی‌شود