hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ثبت ۲۴ مورد طغیان و ابتلای خانوادگی کرونا در اسدآباد

ثبت ۲۴ مورد طغیان و ابتلای خانوادگی کرونا در اسدآباد

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد از ۲۴ مورد طغیان و ابتلای خانوادگی کروناویروس در سطح شهر و روستاهای این شهرستان از ابتدای فرودین امسال تاکنون خبر داد.
دکتر الهام عظیمی چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه در جلسه ستاد شهرستان مدیریت کروناویروس اسدآباد، خاطرنشان کرد: روز گذشته شهرستان اسدآباد دارای بیشترین انجام رپید تست ها در شهر و روستا بوده که در این رپید تست ها ۵۶ مورد مثبت وجود داشته است.
معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد ادامه داد: با توجه به عادی انگاری ها آمار جوانان مثبت کرونا نیز رو به افزایش قرار داشته که اکثریت این موارد دارای میانگین سنین ۴۰ سال هستند.
وی با اشاره به افزایش بیماران سرپایی و افزایش بیماران به علت مراسم ها و دید و بازدیدهای عید و نیز دورهمی های خانوادگی در ایام تعطیلات خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم در صورت هر گونه کوچکترین علائم  برای انجام تست به مراکز تست سریع کرونا مراجعه کنند و در صورتی که هر بیمار مثبت هستند قرنطینه را به مدت ۱۴ روز رعایت کرده و مراقب خود و خانواده باشند.
دادستان اسدآباد هم گفت: کاندیداهای شوراهای اسلامی در صورتی که نسبت به هر گونه تجمع اقدام کنند، مرتکب دو جرم شامل تهدید علیه سلامت مردم و نیز تبلیغ زودهنگام شده اند که به طور قطع در صورت مواجه شدن با چنین مواردی و یا هر گونه گزارش با آنها برخورد خواهد شد.
محمد شیرزادی همچنین با اشاره به ممنوعیت برگزاری مراسم ها و عروسی ها افزود: اگر مراسم های عروسی برخلاف پروتکل ها برگزار شود با داماد و افراد دخالت کننده در برگزاری  مراسم برخورد خواهیم کرد.
وی یادآور شد: دهیاران روستاها موظف هستند هر گونه برگزاری مراسم ها را اطلاع دهند و در صورتی که هر دهیاری در این رابطه مماشات کند و موضوع را اطلاع ندهد قبل از هر اقدامی با دهیار برخورد خواهد شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد