hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > روحانی: همه به این نتیجه رسیده‌اند که راهی بهتر از اجرای کامل برجام وجود ندارد

روحانی: همه به این نتیجه رسیده‌اند که راهی بهتر از اجرای کامل برجام وجود ندارد

رئیس جمهور گفت: امروز صدای واحد شنیده می‌شود که همه‌ی اطراف این توافق هسته‌ای به این نتیجه رسیده‌اند که هیچ راه حلی بهتر از توافق برجام و هیچ مسیری جز اجرای کامل برجام، وجود ندارد.
حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز در جلسه هیئت دولت درباره مذاکرات انجام گرفته درخصوص برجام اظهار داشت: امروز صدای واحد شنیده می‌شود که همه‌ی اطراف این توافق هسته‌ای به این نتیجه رسیده‌اند که هیچ راه حلی بهتر از توافق برجام و هیچ مسیری جز اجرای کامل برجام، وجود ندارد.
وی افزود: این موفقیت جدید برای جمهوری اسلامی ایران است و یکی از افتخارات دولت این است که از سال 1397 و در ماه‌های ابتدایی سال 1400 با همه فشارها، شدیدترین تحریم‌ها و جنگ اقتصادی کشور را به‌گونه‌ای اداره کرد که نه دوستان ما بلکه دشمنان ما هم اعتراف دارند که فشار حداکثری شکست خورده است. این بالاترین عمل و موفقیت این دولت است و یکی از افتخارات دولت دوازدهم این است در مقابله با فشار اقتصادی، سیاسی، روانی و تبلیغاتی به‌گونه‌ای ایستادگی و مقاومت کرد و در اینکه راه دشمنان ما منجر به شکست شده، تردیدی وجود ندارد.
رئیس‌جمهور ادامه داد: البته همه می‌دانیم که این موفقیت در سایه‌ی مقاومت و ایستادگی یکپارچه ملت بزرگ ایران بوده و در این تردید نداریم که اگر مقاومت مردم و تحمل رنج‌ها و سختی‌ها نبود، امروز شرایط دیگری داشتیم. دولت حتی در این جنگ 3 ساله اقتصادی یحاضر نشد به توصیه برخی دوستان عمل کند که گفتند برای ارزاق عمومی و کالاهای ضروری مردم، سیستم کوپن را برقرار کنید و ما قبول نکردیم بلکه گفتیم کشور را به طور عادی اداره می‌کنیم و می‌توانیم کالا را به اندازه نیاز جامعه و به وفور در اختیار مردم قرار بدهیم و همین کار را کردیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد