hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > حفظ شرایط اسدآباد طی دو هفته آینده بسیار مهم است

حفظ شرایط اسدآباد طی دو هفته آینده بسیار مهم است

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به آغاز پیک چهارم کرونا در کشور و به تبع آن در شهرستان گفت: هر پیک کرونا حدود سه هفته به طول می انجامد که در پیک چهارم یک هفته از پیک را گذرانده ایم و حفظ شرایط در دو هفته آینده برای ما بسیار مهم است.
دکتر ایرج صالحی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حال حاضر تعداد بیماران سرپایی شهرستان افزایش داشته به نحوی که در روز گذشته ۸۰ مورد رپید تست مثبت در شهرستان گزارش شده و این در حالیست که در روزهای قبل تعداد بیماران سرپایی حداکثر ۱۰ تا ۱۲ نفر بود.
وی تعداد بیماران بستری این شهرستان را پنج نفر برشمرد و افزود: در حال حاضر شهرستان اسدآباد در وضعیت زرد با شرایطی کاملا شکننده قرار دارد که به نسبت دیگر شهرستان های استان این وضعیت بهتر بوده و شاید یک علت این امر  سد بهداشتی بالای شهرستان بوده که با همت کادردرمان و زحمات مدافعان سلامت اجازه نداده ایم شکسته شود. 
صالحی با بیان اینکه در طرح شهید سلیمانی بحث شناسایی خانه به خانه بیماران همچنان در  شهرستان حال اجراست، تصریح کرد: برای کنترل و مهار پیک چهارم کرونا تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی از نقش مؤثری برخوردار بوده ضمن اینکه نسبت به پرهیز از برگزاری هر گونه تجمعات و مراسم ها تأکید می شود.
وی با اشاره به اینکه جوانان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی عادی انگاری نکنند، یادآور شد: متأسفانه با عادی انگاری بیماری کرونا توسط جوانان در استفاده نکردن از ماسک این امر موجب شده تا افراد قشر مسن را با کرونا درگیر کند.
صالحی با تأکید بر پرهیز از دورهمی های خانوادگی اظهار کرد: متأسفانه دید و بازدید های عید و دورهمی های خانوادگی در نوروز یکی از مهمترین عوامل بروز پیک چهارم کرونا بود که  برای پشت سر گذاشتن این مرحله و پیک همکاری مردم در تداوم رعایت پروتکل ها و خودداری از شرکت در تجمعات، دورهمی ها و مراسم ها را می طلبد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد