hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ثبت ۵۰ مورد ابتلا و ۵ فوت جدید در همدان

ثبت ۵۰ مورد ابتلا و ۵ فوت جدید در همدان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان از ثبت ۵۰ مورد ابتلای جدید به کروناویروس و فوت پنج نفر طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد.
دکتر محمد طاهری در کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مقابله با کروناویروس استان همدان، با اعلام این مطلب، اظهار کرد: با ثبت ۵۰ مورد ابتلای جدید تعداد مبتلایان استان از ابتدای شیوع بیماری تاکنون به ۱۰ هزار و ۹۸۳ نفر افزایش یافته است و موارد فوت با ثبت پنج مورد جدید به ۱۵۷۷ نفر رسید.
وی با بیان اینکه تنها راه عبور از شرایط فعلی رعایت پروتکل‌ها است و مردم باید همکاری کنند، تصریح کرد: ویروس جدید جهش‌یافته بوده و در بدن پایدار است و درگیری شدیدتر دارد که نیاز است مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و اجازه ندهند به موج چهارم گرفتار شویم. 
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای استان همدان نیز با اشاره به روند افزایشی ابتلا به کرونا در استان همدان گفت: دورهمی‌ های خانوادگی در ایام نوروز علت اصلی افزایش ابتلا به کرونا در استان همدان است.
اسدالله ربانی‌مهر با بیان اینکه رسانه‌ها در جهت آگاه‌سازی موضوع مهم کرونا در جامعه کمک کنند تا از این شرایط سخت عبور کنیم، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در جهت اطلاع‌رسانی شرایط فعلی جامعه نیاز است همکاری‌ها و تعامل خود را با ستاد کرونا ادامه دهند. 
به گزارش ایسنا و به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مقابله با کرونای همدان، وی ضمن اشاره به وضعیت شهرستان‌های ۱۰گانه استان مطرح کرد: روند ابتلا در همه شهرستان‌های استان افزایشی بوده و هم‌اکنون دو شهرستان استان قرمز است. موج چهارم کرونا در راه است و باید سعی کنیم با همکاری مردم از موج چهارم گذر کنیم‌.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد