hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > وضعیت قم نارنجی شد، باید از بدتر شدن اوضاع جلوگیری کنیم

وضعیت قم نارنجی شد، باید از بدتر شدن اوضاع جلوگیری کنیم

استاندار قم با اشاره‌ای به اینکه رنگ بندی برخی از شهر تغییر کرده و استان قم نیز به رنگ نارنجی در آمده است، گفت: امیدواریم رعایت پروتکل های مربوط به وضعیت نارنجی از تشدید وضعیت جلوگیری کنیم.
بهرام سرمست، استاندار قم، پس از جلسه ستاد ملی کرونا ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از مردم قم به خاطر همکاری های صورت گرفته در برگزاری با شکوه مراسمات همراه با رعایت پروتکل ها، عنوان کرد: در همه استان ها خیز جدیدی شروع شده اما برخی از استان ها وارد خیر چهارم شدند.
وی با اشاره‌ای به اینکه رنگ بندی برخی از شهر تغییر کرده و استان قم نیز به رنگ نارنجی در آمده است، بیان کرد: امیدواریم با رعایت پروتکل های مربوط به وضعیت نارنجی از تشدید وضعیت جلوگیری کنیم.
 سرمست با بیان اینکه در سیاست های ستاد مقابله با کرونا هیچ گونه دوگانگی در رابطه با سفر به کشور های همسایه از جمله ترکیه و عراق وجود ندارد، ادامه داد: در رابطه با افرادی که تست کرونا آنها مثبت اعلام می‌شود و قرنطینه را رعایت نمی کنند اقدامات بازدارنده و تنبیهی صورت میگیرد.
وی در خصوص مراسمات ماه رمضان اظهار کرد: در شهرهای آبی و زرد امکان برگزاری مراسم ها با پروتکل ها خواهد بود و در شهر های نارنجی و قرمز به صورت محدود و در فضای باز صورت میگیرد.
وی افزود: وضعیت استان قم نسبت به سایر استان ها مطلوب تر است انا بیشتر از قبل نیاز به همراهی مردم داریم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد