hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > استکی: مبلغ قرارداد ملی پوش بوکس ۱۰۰ میلیون تومان است

استکی: مبلغ قرارداد ملی پوش بوکس ۱۰۰ میلیون تومان است

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: دستمزد ملی پوشان بوکس در لیگ برتر افزایش داشته به ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.
علیرضا استکی سرمربی  تیم ملی بوکس بیان کرد: یکی از اتفاقات خوب برای بوکس در سال ۹۹ برگزاری لیگ برتر بود. لیگ برتر بوکس به علت شیوع ویروس کرونا به صورت متمرکز برگزار شد و ملی پوشان طی ۶ روز پر فشار روی رینگ رفتند. متمرکز برگزار شدن لیگ فشار زیادی را به بوکسور‌های ملی پوش وارد کرد. برگزار شدن لیگ باعث شد بوکسور‌ها در آستانه سال جدید حقوق دریافت کنند.
او در ادامه اظهار کرد: قرارداد ملی پوش بوکس تا چند سال قبل ۵ میلیون تومان بود، اما امسال این مبلغ به ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است.
سرمربی تیم ملی بوکس عنوان کرد: تیم ملی بوکس سال ۹۸ را به خوبی پشت سر گذاشت چرا که در روز‌های پایانی ۲ سهمیه المپیک کسب کردیم. دومین مرحله رقابت‌های انتخابی المپیک که قرار بود در خرداد ماه برگزار شود که به علت شیوع ویروس کرونا لغو شد. ما می‌توانستیم در این رقابت‌ها تعداد سهمیه‌های المپیک را بیشتر کنیم.
استکی گفت: در سال ۹۹ پدر و مادرم را از دست دادم، اما با این وجود اردو‌های تیم ملی بوکس را تعطیل نکردیم. در سال گذشته ما ۸ اردوی تدارکاتی برای تیم ملی بوکس برگزار کردیم. متاسفانه تمام برنامه‌های تیم ملی بوکس به خاطر کرونا بهم ریخت. هیچکدام از ملی پوشان بوکس به ویروس کرونا مبتلا نشدند که این موضوع اتفاق خوبی محسوب می‌شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد