درباره ما نسخه آزمایشی | سه شنبه، 2 تیر 1405

کد: 66488 | 14 فروردین 1400 ساعت 11:01

آخرین وضعیت برادران محمودی پس از ابتلا به ویروس کرونا

برادران محمودی، ملی پوشان اسبق والیبال کشور با پشت سر گذاشتن قرنطینه خانگی وضعیتشان بهبود یافته است.
آخرین وضعیت برادران محمودی پس از ابتلا به ویروس کرونا


بهنام و شهرام محمودی، دو برادر نام آشنای والیبال کشور حدود ۱۵ روز گذشته به بیماری کرونا مبتلا شدند و عید نوروز در قرنطینه خانگی به سر بردند.
بهنام محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت خود و شهرام محمودی گفت: وضعیت هردوی ما خوب است و این مدت در منزل قرنطینه بودیم. ۱۵ روز گذشته است و شرایط‌مان بهبود یافته است.


عکس خوانده نمی‌شود